וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור שלף יוכל לשחק מול אוסטנד

3.3.2001 / 18:53

שחקן מכבי ת"א ניצח יחד עם קבוצתו 98:76 את גבעת-שמואל במשחק אימון. רעננה הפסידה 90:94 לי-ם ועדיין לא החליטה אם להחתים את קורי קאר

שחקנה של מכבי ת"א, גור שלף, שלא השתתף בשני משחקי הנבחרת האחרונים בשל בעיות בגבו, עשוי לשחק מול אוסטנד ביום חמישי במסגרת הסופרוליג.

שלף עבור היום טיפול אצל הפיזיוטרפיסט האוסטרלי, פיטר אוסליבן, מומחה לבעיות גב ואף שיחק במשחק האימון בו ניצחה מכבי 76:98 את מ.מ גבעת-שמואל. גם נדב הנפלד, ששוחרר אף הוא ממשחקי הנבחרת, שותף במשחק האימון ונראה שהשניים יוכלו לשחק ביום חמישי.

חברו של שלף אמר לאחר הטיפול שהפיזיוטרפיסט עבד על חיזוק השרירים של השחקן וטען שהוא שיפר את מצבו של שלף באופן קיצוני. מנהל מכבי ת"א, מוני פנאן, אמר ל- ONE ששלף יוכל לשחק מול הבלגים. "מצבו של שלף בסדר, הוא שיחק היום וזה סימן טוב, לדעתי הוא יוכל לשחק", אמר פנאן.

רעננה הפסידה להפועל י-ם במשחק אימון

מכבי רעננה הפסידה הערב 94:90 להפועל י-ם במשחק אימון בו בחנה את הזר החדש, קורי קאר, שאמור להחליף את קלי מקארתי, שנחתך מהקבוצה. לאחר המשחק התכנסה הנהלת הקבוצה לישיבה כדי להחליט בנושא צירוף השחקן, אך טרם גיבשה החלטה סופית בעניין.

הייוורד וורקמן, שחקנה של הפועל י-ם, לא שותף במשחק האימון אך מאמן הקבוצה, יורם חרוש, אמר ל- ONE שוורקמן סובל ממתיחת שריר בלבד והוא יחזור להתאמן בעוד מספר ימים. טוני דורסי, שחזר כבר אתמול לשחק במשחק האימון מול עירוני ר"ג, שיחק גם היום באופן מלא.

"לא הייתי שבע רצון ממשחק ההגנה שלנו היום", אמר חרוש לאחר המשחק, "אך צריך להתייחס לזה רק כאל משחק אימון. בסך הכל תרגלתי מה שאני מנסה לעשות באימונים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully