וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, אני עוד נושמת

3.3.2001 / 18:53

עובד בבית עלמין בארה"ב הזדעזע לגלות שאחת הגוויות שהגיעו למקום - חיה; מותה של האשה בת ה-39 נקבע לאחר שהיא נמצאה מחוסרת הכרה באמבטיית מים קרים

מנהל בית הלוויות אמריקאי, ג'ון מטרס, הופתע השבוע כששמע קולות חרחורים בוקעים מהשק בו הונחה גופה שהגיעה מבית החולים. מזועזע מהרעשים ששמע גילה מטרס, כי האשה בת ה-39 שנחשבה מתה ולכן גם הגיעה לרשותו עוד לא ממש מוכנה לפרוש לעולם שכולו טוב, שלא לומר, חיה. "פחדתי עד מוות. הבחורה היתה חיה!", אמר מטרס המבועת.

מטרס לא איבד את עשתונותיו ומיהר לפתוח את רוכסן השק, לפתוח את דרכי הנשימה של האישה ולהזעיק עזרה ראשונה. כשהגיעו הפרמדיקים המתה-החיה נשמה בכוחות עצמה וכעת היא מאושפזת בבית החולים ומצבה מוגדר טוב.

שלוש וחצי שעות לפני כן נמצאה האישה שוכבת באמבטיית מים קרים כשהיא מחוסרת הכרה. הפרמדיקים שהגיעו למקום לא הצליחו לאתר סימני חיים וקבעו את מותה. מהמשטרה נמסר כי היא ניסתה להתאבד ואחרי שהצוות קבע שהיא מתה היא הועברה לבית ההלוויות של מטרס.

מומחה להיפותרמיה (מיעוט חום בגוף) אמר בתגובה, כי טעותם של הפרמדיקים היתה בכך שהניחו שהאשה מתה מבלי להביאה לבית החולים ושלחו אותה ישר לבית ההלוויות: "אנשים חייבים להבין, שבני אדם קרים, כחולים ונוקשים ניתנים להחייאה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully