וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס נגד מעריב אינטרנט

3.3.2001 / 18:53

תנועת ש"ס מבקשת למנוע קיום צ'ט באתר האינטרנט של מעריב עם חבר הכנסת אופיר פינס; ש"ס: פרסום כזה מריח לא טוב; מעריב: נכבד את החוק.

יניב קרן

תנועת ש"ס פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט מישאל חשין, בבקשה למנוע צ'ט שאמור להתקיים מחר באתר האינטרנט של מעריב עם חבר הכנסת אופיר פינס (עבודה). לטענת התנועה הצ'ט והפרסום שקדם לו מהווים עבירה על חוק תעמולת הבחירות.

במעריב אינטרנט מסרו את התגובה הבאה: "במעריב אינטרנט מתכוונים לכבד את החוק, במידה ותתקבל החלטה שתהיה מחייבת אנו נפעל לפיה".

לפני כשבוע קיים אתר האינטרנט של מעריב צ'ט עם חבר הכנסת דני נווה מהליכוד. ביום קיום הצ'ט זכה חבר הכנסת לפרסום מקדים בעיתון מעריב. הפגישה המקוונת עם הגולשים זכתה לפופלאריות רבה, במהלך הצ'ט נכנסו כמה אלפי גולשים לאתר.

כשבוע לאחר הצ'ט המוצלח ביקשו באתר להעניק במה שווה לנציג מן הצד השני. הצ'ט עם חבר הכנסת אופיר פינס נקבע למחר בשעה שבע בערב. גם האירוע הנוכחי זכה לפרסום מקדים בעיתון מעריב.

אנשי תנועת ש"ס שהפרסום לכד את עיניהם מיהרו לפנות ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית על מנת למנוע את קיום הצ'ט עם נציג השמאל. "הפרסום מהווה עבירה על חוק תעמולת הבחירות, שידור תעמולה מתבצע בשעות הערב בטלוויזיה ולא מעבר לכך", אמר דובר התנועה איציק סודרי. לדבריו הפרסום המקדים בעיתון "מריח לא טוב".

סודרי הכחיש כי ההתנגדות היא על רקע פוליטי, לדבריו הבימה שניתנה לחבר הכנסת דני נווה בשבוע שעבר פסולה באותה מידה. "אם היינו שמים לב בשבוע שעבר היינו מגישים את התנגדותנו".

הדיון בעניין אמור להתקיים מחר בשעות הבוקר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully