וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורג לערביי חיפה: "זעם ותסכול הם יועצים רעים להחלטות"

3.3.2001 / 18:53

יו"ר הכנסת סייר היום בחיפה ושמע מתושביה הערבים ביקורת ואכזבה מברק; עם זאת, לפי פעילי העבודה במגזר, נתוני ההצבעה עשויים להפתיע רק כי "הם מעדיפים את ביילין על ליברמן"

מאת הלית לוי

"אני לא מוכן, לא און רקורד ולא אוף רקורד בשום פנים ואופן להתייחס ליום של אחרי הבחירות ולאפשרות של ממשלת אחדות", אמר הערב יו"ר הכנסת אברום בורג בביקור בחיפה, במהלך סיורי השטח הבלתי נגמרים שלו. הפגישה האולי משמעותית ביותר נערכה על גג בית בשכונת ואדי ניסנאס בחיפה: הוא נפגש עם כ-150 מתושביה הערבים של חיפה ונציגי מחוז הצפון.

כמו בכל כנסי הבחירות בקרב הציבור הערבי בימים האחרונים, שמע בורג דברים קשים כמו "אכזבה מברק", כעס וכמובן, "הצורך בנקמה" על מותם של 13 ערביי ישראל. "זעם תסכול ונקמה הם יועצים רעים להחלטות", אמר בורג והוסיף, "הסיכוי לשלום עדיף על התסכול".

אם בבחירות הקודמות הצביעו למעלה מ-90 אחוזים מתושביה הערבים של חיפה לברק, הפעם מדברים על הרבה פחות. יחד עם זאת טוענים לא מעט פעילי מפלגת העבודה במגזר הערבי כי נתוני ההצבעה באוכלוסיה הערבית עשויים להפתיע. "לא מעט מהאזרחים הערבים שיגיעו לקלפי, יחליפו את הפתק הלבן בברק", אמר אליאס מטאנס, לשעבר מזכיר סניף מרצ בחיפה. לדעתו ביום הבחירות יהיו לא מעט שיצביעו ברק ולו רק כי "הם מעדיפים את ביילין על ליברמן".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully