וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילואים הפועל ראשונה

3.3.2001 / 18:53

ניצחון על אשדוד משאיר את הפועל ת"א בראש טבלת ליגת המילואים. הלמאי צפוי לחזור מול בני יהודה

הפועל ת"א ממשיכה להוליך את טבלת ליגת המילואים אחרי שניצחה היום (ראשון) 0:3 בחוץ את מ.ס. אשדוד. ת"א עם 27 נק' מ-12 משחקים, ואת השערים לזכותה כבשו ארז מסיקה, דיאן רצ'וניצה ואביב וולנרמן. כמו כן שותפו בת"א גם אילן בכר (ממתין עדיין לתוצאות בדיקת ה-MRI), יעקב הלל, עמרי אפק וכפיר אודי.

הקשר ההונגרי גאבור הלמאי צפוי לחזור להתאמן לקראת סוף השבוע לאחר שנפגע בקרסולו אתמול במהלך משחק הליגה מול אשדוד (0:0). היום נערכו לשחקן צילומים שהתבררו כתקינים. רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף, אמר ל-ONE: "הקרסול שלו כבר נראה פחות נפוח ולדבריו הוא חש הקלה בכאבים. זה בהחלט נראה יותר אופטימי ממה שזה נראה אתמול. אני מאמין שהוא יוכל לשחק כבר נגד בני-יהודה במחזור הקרוב".

הקשר ההונגרי השני, אישטוואן פישונט, שעדיין לא החלים סופית מפציעתו, צפוי להגביר השבוע את קצב האימונים וההערכה היא כי יהיה כשיר רק למשחק מול מכבי חיפה בעוד שבועיים. אגב, ממשחק זה ייעדר פיני בלילי, שספג אתמול כרטיס צהוב תשיעי העונה.
עדיין לא הוחלט על מועד לניתוח שיחזור הרצועה של הבלם דודו דהאן, שנפצע לפני שבוע וסיים את העונה.

אשדוד מדורגת כעת במקום השביעי עם 18 נק', ובשורותיה שותפו
יניב בן-ישי, אדיר טובול, יניב אופיר וחנן פדידה. שחקני ההרכב הראשון ערכו הבוקר אימון, ממנו נעדרו הפצועים משה גלאם, אובידיו קוק והקפטן אלון חזן, שקיבל זריקה. באשדוד מקווים כי כל השלושה יוכלו לחזור לאימונים ביום שלישי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully