וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולנוע מקוון, ומה עם הפופקורן?

3.3.2001 / 18:53

חברת הסרטים מירמקס שמאפשרת להוריד את סרטה החדש מהרשת רואה בכך צעד ראשון; בעתיד, חוזה החברה מעבר לספריות וידאו מקוונות; החזון היפה עתיד להיתקל בקשיים מסויימים

חברת מירמקס מתכוונת לפתח את החזון החדש שלה- ספריית ווידאו דרך הרשת. החברה שהחלה לאחרונה להפיץ את הסרט החדש שלה "Guinevere" להורדה דרך הרשת, מאמינה כי רעיון השאלת סרטים לתקופה מוגבלת יהפוך לסיפור הצלחה.

הרעיון שעומד מאחורי החברה שאחראית להפצת הסרטים "ספרות זולה", "שייקספיר מאוהב" ואחרים, בא כצעד מקדים למגמה העתידית של הרשת. במירמקס מאמינים שעם התפתחות התשתיות, יעבור עולם הסרטים תהליך דומה לעולם המוסיקה. על מנת להקדים תרופה למכה, החליטו במירמקס לנקוט בצעדים אופרטיביים שעשויים למנוע פגיעה עתידית בזכויות היוצרים שלה.

מקורות רישמיים בחברת דיסני, המחזיקה במירמקס, מסרו כי כרגע מדובר בניסיון שנועד לבחון מקורות הכנסה חלופיים לאלה הקיימים כיום.

החזון החדש עתיד להיתקל בקשיים מסויימים מכיוון שנכון להיום רק אחוז קטן מהאוכלוסיה מחובר לרשת בחיבור מהיר שיכול לאפשר הורדה יעילה ומהירה. יתרה מזאת, מחירי הסרטים אינם זולים יותר ממחיריהם בספריות הווידאו. בעיה מהותית נוספת היא עצם הצפייה מעל מסך המחשב- צפייה כזו אינה משתווה לחוויות הצפיה בטלוויזיה.

בניסוי הנוכחי שלה משתמשת מירמקס בטכנולוגיה של חברת סייט סאונד מפנסילבניה, אשר מאפשרת הורדת סירטי ווידאו במנה אחת במקום בטכנולוגיה של זרימת ווידאו, גודל הקבצים נע כיום בין 400 ל-500 מגה בייט. סייט סאונד מבטיחה כי הקובץ המוצפן שלה לא יהיה בר העתקה ובנוסף היא מאפשרת שימוש לזמן מוגבל בלבד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully