וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר לשיווק: עט זעיר להזרקת הורמון גדילה

3.3.2001 / 18:53

הזריקה משמשת לטיפול בילדים הסובלים ממחסור בהורמון הגדילה; ההורמון מוזרק דרך עט הזרקה קל לשימוש הפוטר מערבוב אבקות ומדללים; ניתן לרכוש את התרופה בכל קופות החולים בישראל

מאת מוטי גל

משרד הבריאות אישר בימים אלה לשיווק את הורמון הגדילה הנוזלי הראשון בישראל Norditropin Simplexx, מתוצרת חברת נובו נורדיסק הדנית. ההורמון הנוזלי החדש, משחרר את החולים מהצורך למהול אבקת הורמון במדלל כפי שהיה נהוג עד כה. התרופה יעילה לטיפול בילדים הסובלים מחוסר של הורמון גדילה או מתסמונת טרנר הנדירה, והיא מוזרקת באמצעות עט הזרקה חדיש קל ונוח לשימוש.

Norditropin Simplexx הופך את חייהם של הילדים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה לנוחים יותר על ידי כך שהוא פוטר מהצורך לערבב את הורמון הגדילה באמצעות שני בקבוקונים. ההורמון הנוזלי מוגש במחסנית קטנה המוכנסת לתוך עט ההזרקה. המחסנית משמשת את החולים לאורך מספר טיפולים ומשחררת אותם מההתעסקות בהכנת התמיסה במהלך ביום. התכשיר מיועד בעיקר לציבור מטופלים צעיר ולשם כך תוכנן ועוצב.

העט החדש מאפשר הזרקה של כמות הורמון מדויקת, בצורה קלה ונוחה, לעומת המזרקים הישנים שחייבו את ההורים והילדים למדוד את החומר המוזרק בזהירות רבה. גודלו הזעיר מאפשר לשאת אותו לכל מקום.

הצורך בהזרקה יומיומית לילדים הנזקקים להורמון גדילה מסרבל את חייהם באופן ניכר. במהלך תכנון ערכת הגדילה, הסתמכה חברת נובו נורדיסק על מחקרים, שנערכו בארה"ב, ביפן ובסינגפור, אשר הוכיחו כי הגשת הורמון הגדילה כנוזל והזרקתו באמצעים נוחים ואטרקטיביים משפר משמעותית את רציפות השימוש בו ולכן גם את יעילותו. התרופה הוכנסה לסל הבריאות, וניתן לרכוש אותה באמצעות מירשם רופא בכל קופות החולים בישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully