וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאבטחי 'חיפה כימיקלים' היכו את עמיר פרץ"

28.5.2003 / 12:18

כך טוענים עובדים המתבצרים במפעל; יו"ר ההסתדרות הגיע לדימונה כדי להיפגש עם העובדים וההנהלה; השובתים: הביריונים הכניסו לו מכות; ההנהלה: הוא "חימם" היצרים וגרם להכאת מאבטחים

העובדים השובתים במפעל "חיפה כימיקלים דרום" בדימונה טוענים כי הוכו בידי המאבטחים במקום. יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, הגיע למקום, ולטענת העובדים הוכה ונדחף אף הוא. העובדים מתבצרים במקום כבר שבוע בגלל שהנהלת המפעל מסרבת להכיר בוועד העובדים שברצונם להקים.

שלומי פינטו, אחד העובדים, סיפר לגלי צה"ל כי יו"ר ההסתדרות הגיע הבוקר להזדהות עם המתבצרים ולדבר עם הנהלת המפעל. לטענתו, המאבטחים המוצבים בשער המפעל לא איפשרו לפרץ להיכנס והיכו אותו. "יש כאן איזה 80 ביריונים שמסתובבים כאן מסביב לגדרות. הם הכניסו לו מכות", סיפר פינטו. לפי עדות העובד, בעקבות ההתקפה על יו"ר ההסתדרות, פרץ במקום עימות אלים שגרם לפציעתם של כמה מהעובדים והמאבטחים.

מהנהלת המפעל נמסר בתגובה כי "קבוצה קטנה של עובדי קבלן, המהווה 20 אחוזים מעובדי המפעל, גורמת כבר מספר ימים לסגירת המפעל". עוד נכתב כי "אנו מגנים את התנהגותו של יו"ר ההסתדרות, שגרם הבוקר ל'חימום היצרים' של העובדים המבקשים לפגוע בניהול התקין של המפעל. בניסיונו להיכנס בכח לשטח המפעל גרם פרץ באמצעות העובדים לפגיעה פיזית קשה בכמה מאבטחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully