וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של אתי אלון: ניסיתי לשכנעה להפסיק לגנוב

21.5.2003 / 14:36

אביגדור מקסימוב העיד הבוקר במשפט בתו; ניסה לטעון כי לא היה מעורב בהונאה; סיפר על היחסים המורכבים במשפחה: עופר היה תמיד במקום הראשון - למענו עושים הכל; אלון התאכזבה מעדותו

אביגדור מקסימוב העיד הבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב במשפטה של בתו, אתי אלון, שהורשעה בגניבה של כרבע מיליארד שקל בפרשת ההונאה בבנק למסחר. העדות היא חלק מהטיעונים לעונש לקראת פרסום גזר דינה. "הארץ" דיווח, כי בעדותו אמר מקסימוב כי ניסה לשכנע את בתו להפסיק לגנוב, אך היא טענה כי אחיה נמצא בסכנה. במהלך מתן העדות הראתה אלון אכזבה מעדותו של אביה, שהוזמן לבית המשפט על פי בקשתה.

בקול ישראל דווח, כי מקסימוב, שהורשע בגניבה זיוף ומרמה, חשש שהעדות תשמש נגדו, ולכן ניסה לטעון בדבריו כי לא היה מעורב בפרשה. בעדותו טען מקסימוב כי ראה את אלון ועופר מקסימוב, משוחחים ביניהם מבלי שידע על מה מדובר, ומעורבותו התבטאה בכך שהוא פדה מדי פעם המחאות עבורם.

מעדותו של האב עולה כיצד העדיף את בנו, עופר, על פני שתי בנותיו. הוא סיפר כי בנו תמיד היה עבורו "במקום הראשון". לדבריו, היה ברור שעופר הוא ממשיך השושלת ו"למענו עושים הכל". הוא הוסיף, כי גם לאחר שאתי אלון התחתנה, הוא אמר לה שמקסימוב נשאר במקום הראשון. הוא סיפר כיצד ניסה לגרום לבנו להפסיק להמר, בין היתר באמצעות מכות, אך נכשל.

בהמשך הדיון העיד גם בעלה של אלון, שלומי, וביקש להקל בעונשה. לדבריו, שנים לפני חשיפת הפרשה, הוא הזהיר את סוכן הנסיעות למהמרים, ראובן גבריאלי, שלא יערב את אשתו בהימורים.

אלון סיפר בעדותו, כי בשנת 1995 הוא עבד אצל גבריאלי בארגון קבוצות מהמרים לנסיעה לבתי קזינו. לטענתו, הוא גילה במקרה כי כמה מהמרים החזיקו ברשותם המחאות מחשבונו ומחשבון אשתו בבנק למסחר. לדבריו, חש נבגד והזהיר את גבריאלי ואת עופר מקסימוב, שלא יערבו אותה בהימורים.

"אלון קורבן של נסיבות חייה"

כתב "הארץ", צבי הראל, מוסיף:

אתמול העידה הפסיכולוגית, ד"ר נעמי כהן, שבדקה את אלון בכלא. כהן התבקשה לבדוק את הנאשמת בידי הסניגור יהושע רזניק. חוות הדעת הראשית חוברה בידיה באוקטובר אשתקד טרם ההרשעה, וחוות הדעת המשלימה חוברה באפריל, אחרי ההרשעה. בין היתר, עמדו לרשות כהן ההודאות שנגבו מאלון.

בחוות הדעת שחוברה באוקטובר כתבה כהן כי "אתי הינה קורבן נסיבות חייה. היא איננה עבריינית במבנה אישיותה, להיפך: היא קונפורמית, צייתנית ושומרת חוק". באפריל, לאחר ההרשעה, כתבה כהן כי אלון עברה בשנה האחרונה תהליך התפכחות, היא חשה שמשפחתה זנחה אותה ו"היא חשה נבגדת ובודדה".

ביחס לאחיה, עופר מקסימוב, כתבה כהן כי אלון מרגישה שהוא ממשיך להיות דומיננטי בעולמה הפנימי ולשלוט ברגשותיה וגם היום אין לה יכולת להתעמת אתו. גם אביה, העידה כהן, מאוד דומיננטי בחייה.

כהן נחקרה בחקירה נגדית בידי התובע עידו דרויאן. היא אישרה בעדותה כי לאלון יש צורך מתמיד לצבור כוח תוך התעלמות מן הזולת. עוד אמרה, כי לאלון יש קווים נרקיסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully