וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ הגז בתל אביב: אנשים בזזו מחנויות

19.5.2003 / 7:18

32 בני אדם נפצעו אמש בפיצוץ בלון גז במסעדת "ג'ירף נודלס בר"; אחד מהם נפצע קשה; במהלך הערב דווח על ריח חריף של גז ומנהלי המקום הזעיקו טכנאים; הפיצוץ אירע בעת תיקון הדליפה

32 בני אדם נפצעו אמש בפיצוץ בלון גז אמש במסעדת "ג'ירף נודלס בר" ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לפינת רחוב השופטים. ממד"א דווח כי מצב אחד הפצועים קשה, מצבם של חמישה קל עד בינוני, מצב 21 קל וחמישה נפגעו מהלם. הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב ותל השומר. מחקירה ראשונית עולה כי הפיצוץ אירע בעת תיקון דליפת גז בבניין על ידי טכנאים.

לאחר הפיצוץ החלו אנשים לבזוז מחנויות בגדים וצעצועים סמוכות שחלונות הראווה שלהן נופצו. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי שוטרים שהיו במקום נשלחו לשמור על החנויות.

כדור אש גדול התפשט לאורך הבניין

כתבי "הארץ", איתי כ"ץ, רוני זינגר, חיים שדמי וים יהושע, מוסיפים:

המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות המקרה ובין היתר ייבדק אם היתה רשלנות בטיפול בגז. הפיצוץ אירע סמוך לשעה 21:30. חקירת המשטרה עד כה מעלה כי במהלך הערב דיווחו עוברי אורח וכן יושבי המסעדה על ריח חריף של גז במקום. בשל דיווח זה, הזעיקו מנהלי המסעדה במקום, צוות של טכנאי חברת "אמישראגז". במשטרה סבורים כי הגורם לפיצוץ היא דליפה ממכל הגז שנמצא מאחורי הבניין. על פי ההערכה, בעת שטיפל צוות אמישראגז בבעיה, אירע ניצוץ שגרם לפיצוץ עז.

בעקבות הפיצוץ התלקח כדור אש גדול שהתפשט לאורכו של הבניין וגרם להרס רב של כל דירות הבניין. למבנה, בן השלוש קומות, נגרם נזק כבד. נמסר כי חלק מקירות חדר המדרגות קרסו. חלונות ראווה רבים של חנויות באזור התנפצו ודירות בבניינים סמוכים נפגעו קשה בעקבות הפיצוץ. בעקבות הפיצוץ שנשמע ברחבי העיר, הגיעו למקום כוחות רבים של משטרה ומד"א, לאחר שתחילה היה נראה כי מדובר בפיגוע חבלני.

כשעה לאחר הפיצוץ, עמלו עדיין כוחות הכבאות על כיבוי האש שאחזה בדירת הגג בבניין. מעיין, עד ראייה שסעד במסעדה, סיפר: "התבקשנו על ידי אנשי המסעדה לעזוב את המקום בשל הדליפה וכשהתחלנו לצאת, אירע פתאום פיצוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully