וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בביקור שרון בתיכון חדש בתל אביב

23.1.2001 / 12:38

מטה שרון ביקש את שאלות התלמידים מראש, אך מועמד הליכוד התעלם מהן ופתח בנאום בחירות; תלמידים שביקשו למחות ושאלו שאלות נוקבות - הושתקו והוצאו מהאולם בהוראת מנהלת התיכון

מאת אסף לוי

שורה של תקריות מביכות בביקורו של מועמד הליכוד לראשות הממשלה, אריאל שרון, היום בבית הספר תיכון חדש בתל אביב. מטה שרון ביקש מראש את שאלות התלמידים וקיבל אותן, אך למרות זאת פתח שרון בנאום בחירות מבלי להתייחס לרוב שאלות התלמידים. התלמידים מחו על כך ובהוראת מנהלת התיכון, חיה שוהם, הם הוצאו מהאולם.

בנוסף ניסו מורי בית הספר להשתיק את התלמידים ששאלו שאלות נוקבות ביותר כדוגמת "מי ישגיח על הוראותיך לצה"ל כאשר תהיה ראש הממשלה". תלמיד כיתה י"ב, דור פוסטרלניק, אמר לשרון כי "אנחנו לא רוצים להיות דור המלחמה הבא. אחרי 50 שנות סבל מגיע שקט".

יועצי שרון זעמו על שאלות התלמידים וכינו אותם "חצופים". תלמידת כיתה י"ב, מירב שר, ששרון התייחס באופן אישי לשאלתה אמרה לוואלה! חדשות כי "שרון זילזל בי ופגע בי. ניסינו לקבל ממנו תשובות כאזרחים במדינה אבל הוא לא ענה".

מנהלת התיכון קיבלה את שרון בצורה אוהדת ואמרה: "שרון הוא אחד מעמודי התווך של החברה הישראלית ולגבי רבים מאיתנו הוא עמוד האש שאחריו אנחנו הולכים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully