וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: "הערבים מכירים אותי וכבר יש מגעים למשא ומתן"

23.1.2001 / 7:58

המועמד לראשות הממשלה סירב לומר מי הם אותם גורמים שיצרו איתו קשר; הבטיח שאם יבחר ולא יצליח להקים ממשלת אחדות בתוך ימים יקים ממשלת ימין; ישאיר מספר תיקים לא מאוישים לעבודה

מאת אסף לוי

"הערבים מכירים אותי, עוד לא נבחרתי כבר הקימו קשר וכבר יש מגעים שהם יצרו אותם מתוך הנחה שאפשר לנהל מו"מ", כך אמר אתמול יו"ר הליכוד והמועמד לראשות הממשלה, אריאל שרון בכנס פעילים ביבנה.

שרון מנסה לאושש את תדמית הנץ שלו בעקבות הראיון שהתפרסם בשבועון האמריקאי ניו יורקר, בו אמר כי אין סיכוי להסכם שלום עם הפלסטינים וכינה את ערפאת קוצח ושקרן. אתמול הוא סירב לומר מי הם אותם גורמים שיצרו איתו קשר, אולם ח"כ דני נווה אישר כי אכן מתקיימים מגעים כאלה. המגעים מתקיימים באמצעות יועצו הוותיק של שרון לענייני ערבים, מגלי וואהבה.

בתוך כך הבטיח שרון להקים ממשלה צרה מספר ימים לאחר הבחירות במידה שמפלגת העבודה לא תסכים להצטרף לממשלת אחדות בראשותו. שרון אמר את הדברים בכנס ראשי סיעות הימין בלשכתו במצודת זאב.

יו"ר הליכוד הבהיר כי אם ינצח בבחירות לא יינתן לו אפילו יום אחד של חסד, ולכן אין בכוונתו לנצל את 45 היום המוקצבים לו להקמת ממשלה, אלא להקימה בתוך ימים אחדים. הוא הוסיף כי בכל מקרה ישאיר מספר תיקים לא מאוישים לתקופה מסוימת במטרה להעניקם לעבודה במידה שזו תחליט בסופו של דבר להצטרף לממשלה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully