וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לבחירות - מספר המתלבטים גדל

23.1.2001 / 7:08

הפער בין שרון לברק עומד על 16-20 אחוזים; על פי סקר "דחף": התמיכה בשני המועמדים יורדת, יותר אנשים מתלבטים; גם פרס מפסיד לשרון

שבועיים לפני הבחירות והפער בין אהוד ברק לאריאל שרון נותר גדול - 16-20 אחוז. בינתיים, גדל מספר במתלבטים, מה שאולי מעיד על חוסר שביעות רצון משני המועמדים.

לפי סקר "דחף-ידיעות אחרונות", מצליח ברק לצמצם קלות את ההפרש: הוא זוכה ל-30 אחוזי תמיכה, לעומת 46 לשרון. ברק למעשה איבד שני אחוזים, אך שרון איבד ארבעה. מה שגדל הוא מספר במתלבטים, העומד כעת על כמעט רבע מהקולות, 24 אחוזים. אלה אולי לא חדשות רעות למטה ברק, אבל גם לא טובות במיוחד. אם שרון צריך להיות מודאג מירידתו אל מתחת לקו 50 אחוזי התמיכה, הרי שגם לברק אין סיבות לחגוג. מעולם לא היתה התמיכה בו כל כך נמוכה - 30 אחוזים בלבד.

באחוז כה גבוה של מתלבטים, שרון זקוק ל-18 אחוזים מקולותיהם כדי לנצח. ברק לעומת זאת זקוק ל-80 אחוזים מקולותיהם של אנשי הפתק הלבן, אלו שלא ילכו להצביע ואלו שיתלבטו עד הרגע האחרון.

על פי סקר "גאלופ-מעריב", הפער נותר בעינו: שרון זוכה ל-51 אחוזים וברק ל-31 - בדיוק כמו בסוף השבוע. הבשורה הרעה למחנה השמאל היא שלפי סקר זה, שרון מנצח גם את פרס. בהתמודדות תאורטית מולו הוא זוכה ל-47 אחוזים מול 43 לפרס. בסוף השבוע זכה פרס ל-44 אחוז ושרון ל-45.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully