וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפסל תשדיר בחירות של ברק בהשתתפות ילדים

21.1.2001 / 19:02

יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט מישאל חשין, הורה לשני המועמדים להסיר את התשדירים בהם משתתפים ילדים; הערב: תשדיר של העבודה על דבריו של ח"כ ליברמן וסרט על שרון ברוסית

מאת הלית לוי

בתשדירי תעמולת הבחירות הערב לא יהיו ילדים. יו"ר ועדת הבחירות, השופט מישאל חשין, הורה לשני המועמדים להסיר את תמונותיהם של הילדים בתשדירי הבחירות.

בתגובה להחלטה, אמר חבר הכנסת אופיר פינס: "התשדיר שחלקים ממנו נפסלו, עוסק בתרומת ממשלת ברק למערכת החינוך בקריית מלאכי. הילדים בתשדיר לומדים במסגרתה. לעומת זאת, בתשדירי הליכוד מופיעים הילדים ללא שום קשר רלוונטי, רק בכדי לשוות לשרון יותר מתקתקות".

למרות זאת, פעל מטה ברק בהתאם להוראות השופט, ותיקן את התשדירים. השופט הורה לליכוד לטשטש את פניהם של נכדיו של שרון המופעים איתו בתשדירים. בכל מקרה, בתשדירי העבודה, יופיע שוב ליאור קצב, ראש עיריית קריית מלאכי, ואח של נשיא המדינה משה קצב בקטע בו הוא מספר על תרומת ממשלת ברק לקריית מלאכי.

ההתקפה נגד שרון תימשך תחת הכותרת, "שרון מסוכן לישראל". כך למשל יוצגו בעלי בריתו האפשריים, לדוגמא, אביגדור ליברמן. בציטוטים שנלקחו ממהדורת אולפן שישי בסוף השבוע. דבריו של ליברמן יודגשו שוב ושוב, בנוסף להתבטאויות קודמות של שרון בגנות "השמאלנים".

עוד תוצג הברית בין אלי ישי, ש"ס ושרון. במטה העבודה מסתמכים בין היתר על ידיעה שהתפרסמה בעיתון חרדי, על פגישת השניים, ועל הסיכומים שנערכו שם.

ראש הממשלה יוותר הערב על תשדיר בו הוא מודה ב-"טעויותיו לאומה", שוב לטובת מתקפת ברק על שרון. בתפקיד האזרח המודאג יופיע היום תושב מושב מרגליות, שיגיד למצלמה כי "אם שרון יבחר אני פותח את המקלטים".

במטה ברק הכינו תשדיר חדש המיועד לעולים מרוסיה שהופעת הבכורה שלו תהיה הערב. ברק בניגוד לשרון, טרם למד עדיין רוסית, ועל כן יוקרן בשפה הרוסית "פרק קצר בהסטוריה של שרון". מה שיוצג בעיקר יהיה תקופתו והתבטאויותיו של שרון בימי היותו שר השיכון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully