וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימד מאיימת: נפרוש מישראל אחת אם ברק לא יחזור מדבריו

21.1.2001 / 13:15

ראשי מימד ייפגשו היום עם ראש הממשלה ויתבעו ממנו לחזור מהבטחתו אמש בתשדירי הבחירות, להמשיך עם הרפורמה האזרחית; "אם ברק יסרב לעשות כן, נשקול ברצינות לפרוש"

מאת לירון מרוז

בתנועת מימד מאיימים לפרוש מהממשלה ומ"ישראל אחת" בעקבות ההתבטאויות האחרונות של ראש הממשלה, אהוד ברק, בעניין הרפורמה האזרחית בתשדירי הבחירות אתמול.

הרב יהודה גלעד, מספר שתיים ברשימת מימד לכנסת, אמר כי יו"ר התנועה, השר מיכאל מלכיאור והפרופסור אבי רביצקי ייפגשו בצהריים עם ראש הממשלה ויתבעו ממנו לחזור בו בתשדירי הבחירות עצמם ממה שאמר. "במקרה שראש הממשלה יסרב לעשות כן, אנו שוקלים ברצינות לפרוש מהממשלה", אמר גלעד. במימד מציינים כי ברק לא תיאם עימם את נושאי התשדירים וכי הוא מפר בקביעות את הסיכומים עם ראשי התנועה.

ברק הכריז אתמול כי ממשלתו תאפשר פתיחת חנויות ותחבורה ציבורית בשבת. הוא ציין את פעילויות הממשלה בנושא, בהן הכנת חוק הזוגיות וביטול משרד הדתות. ראש הממשלה גם פנה בקריאה ליו"ר שינוי, ח"כ טומי לפיד, שיצטרף אליו ויתמוך בו.

ראש הממשלה חתם את התשדיר במשפט: "אני אוהב את המדינה היהודית שלנו ומכבד את מסורת ישראל. אעשה הכל כדי לשמור על אופייה של ישראל, אבל אני נגד כפייה דתית ונגד כניעה לחרדים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully