גבר כבן 32 נפל היום (שישי) לבור בעומק של כארבעה מטרים במפעל בקריית ביאליק. לוחמי האש מתחנת הקריות, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים וצוות ניטור חומרים מסוכנים, הוזעקו לרחוב הערמונים בעיר ופעלו לחילוצו.
עם הגעת הכוחות לשטח החלו צוותי הכיבוי לבצע ניטור של גזים רעילים בתוך הבור, כדי להבטיח את בטיחות המחלצים והלכוד. לאחר מכן ירד לוחם אש לעומק הבור, יצר מגע ראשוני עם הפועל וחיבר אליו מסיכת חמצן ייעודית לאספקת אוויר נקי, לפני תחילת פעולות החילוץ אל פני השטח.
לאחר החילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפועל, כבן 30, טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה, בהכרה מעורפלת ויציב.
חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א, גיל פשה, סיפר: "הפועל שנפל לבור של 4 מטרים נלכד כשהוא בהכרה מעורפלת. לוחמי האש חילצו אותו מהבור באמצעות ציוד מיוחד והעבירו אותו אלינו. ביצענו בדיקות רפואיות, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו יציב".
