וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית ביאליק: פועל נפל לבור במפעל - מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 26.6.2026 / 13:03

הפועל, כבן 30, נפל לבור בעומק של כ-4 מטרים ברחוב הערמונים בעיר ונלכד כשהוא בהכרה מעורפלת. לוחמי האש חילצו אותו באמצעות ציוד מיוחד לאחר ניטור גזים רעילים, וצוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו יציב

פועל נפל לבור בעומק של כארבעה מטרים במפעל בקרית ביאליק/אתר רשמי, איחוד הצלה

גבר כבן 32 נפל היום (שישי) לבור בעומק של כארבעה מטרים במפעל בקריית ביאליק. לוחמי האש מתחנת הקריות, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים וצוות ניטור חומרים מסוכנים, הוזעקו לרחוב הערמונים בעיר ופעלו לחילוצו.

עם הגעת הכוחות לשטח החלו צוותי הכיבוי לבצע ניטור של גזים רעילים בתוך הבור, כדי להבטיח את בטיחות המחלצים והלכוד. לאחר מכן ירד לוחם אש לעומק הבור, יצר מגע ראשוני עם הפועל וחיבר אליו מסיכת חמצן ייעודית לאספקת אוויר נקי, לפני תחילת פעולות החילוץ אל פני השטח.

פועל נפל לבור בעומק של כארבעה מטרים במפעל בקרית ביאליק. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
פועל נפל לבור בעומק של כארבעה מטרים במפעל בקרית ביאליק/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לאחר החילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפועל, כבן 30, טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קשה, בהכרה מעורפלת ויציב.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א, גיל פשה, סיפר: "הפועל שנפל לבור של 4 מטרים נלכד כשהוא בהכרה מעורפלת. לוחמי האש חילצו אותו מהבור באמצעות ציוד מיוחד והעבירו אותו אלינו. ביצענו בדיקות רפואיות, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו יציב".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully