משטרת הונגריה עצרה גבר בן 30 מבודפשט, שעבד כסניטר בבית חולים, בחשד שאסף חלקי גופות אדם ממקום עבודתו ומבתי קברות נטושים, ואף הודה כי הכין מהם מזון ואכל אותם. כך מסרה המשטרה ההונגרית. החשוד מוחזק בחשד לשימוש בלתי חוקי בגופות אדם, ובמשטרה מעריכים כי ייתכן שיוגשו נגדו אישומים נוספים עם השלמת החקירה.
המעצר בוצע ב-17 ביוני, לאחר שהמשטרה קיבלה מידע שלפיו החשוד מחזיק חלקי גופות הן בבית החולים שבו עבד והן בדירתו. במהלך חיפוש בביתו איתרו החוקרים גולגולות, רגל שלמה, כף יד, עצמות שאוחסנו במזוודה ושחזור של פנים אנושיות שהוכן מעור פנים. בנוסף נמצאה צנצנת ובה לב, והמשטרה בודקת אם מדובר בלב אנושי או של בעל חיים.
במהלך חקירתו הודה החשוד כי אסף את חלקי הגופות. לדבריו, הוא נמשך במיוחד לחלקי גוף אנושיים, ואף הכין מהם מזון ואכל אותם בדרכים שונות.
לפי הודעת המשטרה, החשוד "מתעניין מאוד באנטומיה ובפתולוגיה ואוהב לנתח בעלי חיים". החוקרים סבורים כי השיג את חלקי הגופות הן במסגרת עבודתו בבית החולים והן באמצעות חפירת קברים בבתי קברות נטושים בהונגריה ובסלובקיה.
במסגרת החקירה החרימה המשטרה את מחשבו של החשוד, טאבלטים, טלפונים סלולריים וכרטיסי זיכרון. כל חלקי הגופות שנמצאו יועברו לבדיקות פורנזיות, ובמשטרה ציינו כי היקף העבירות המיוחסות לחשוד עשוי להתרחב לאחר שייקבע מקורם של כלל השרידים שאותרו.
