וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: מי שעוסק בהחלפתי עוזר לשרון

21.1.2001 / 10:16

טוען כי אינו יודע האם השר לפיתוח אזורי עומד מאחורי המהלכים הללו; חזר ותקף את הימין בטענה שאין להם פיתרון צבאי: סילבן שלום: ברק נכשל בכל מה שהבטיח לבוחר

ראש הממשלה, אהוד ברק, אמר היום כי מי שמצביע פתק לבן מצביע למעשה עבור מועמד הליכוד, אריאל שרון. "פתק לבן כתוב עליו שרון. כל מי שרוצה להצביע שרון יכול להצביע בשלוש דרכים - יכול ללכת לשים פתק שרון, יכול לשים פתק לבן ויכול להישאר בבית. שלושת הפעולות האלה יש עליהן אותה כתובת - כתוב עליהן שרון", אמר ברק בראיון בגלי צה"ל.

ברק התייחס גם לאפשרות החלפתו על ידי השר שמעון פרס, שאינה יורדת מהפרק. כל מי שמתעסק עכשיו בנושא הזה מסייע לשרון. הוא הוסיף כי אינו יודע האם שמעון פרס עומד מאחורי הדברים הללו.

בנוגע למו"מ עם הפלסטינים, שיתחדש הערב, אמר ראש הממשלה כי לממשלתו יש את המנדט לנהל אותו עד לבחירות. "עשיתי מספר התייעצויות עם חברים והגענו למסקנות שאין היגיון לא ללכת לשיחות האלה". מצד שני הוא הוסיף כי "אין שום היגיון לטמון את ראשינו בחול ולא להבין שבזמן הקצר שנותר ובפערים שישנם הסיכוי להגיע לגישור עליהם הוא לא גבוה".

ברק תקף את מתחריו ואמר כי אין למערכת של הימין שום פיתרון צבאי לבעיה שאנחנו ניצבים בפניה וזה רק דיקלומים. "אנחנו חבורה שעומדת במקום ומוכנים לבחון את הכל כדי לדעת מה ניתן לעשות כדי להפסיק את מעגל הדמים במזרח התיכון אם צריך אני אעמוד מול האזרחים גם אם זה יהיה כואב להם ואדבר אליהם כמו מנתח אמיתי ולא כמו רופא אלילים שישים להם עשבים על הפצע".

בתגובה לדברים אמר יו"ר מטה ההסברה של שרון, סילבן שלום, כי ככל שמצבו של ברק בסקרים ובקרב מחנהו מידרדר "הוא יורד יותר למטה". "ראש הממשלה הזה הוכיח בשנה וחצי שהוא נמצא בתפקידו שהוא נכשל בכל מה שהבטיח לבוחר ולא קיים. לא רק זה הוא עשה ההיפך לגמרי ממה שהוא התחייב אליו במאי 99'".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully