וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחט: בגלל פרס ברק לא מצליח לצמצם את הפער

21.1.2001 / 8:45

שר האוצר הוסיף כי "אם פרס לא יצהיר חד משמעית שהוא אינו מועמד, יהיה לא טוב"; שריד: התנהגות השמאל - מסע התאבדות קולקטיבי; ואילו פרס טוען: אני לא פועל נגד ברק

גורמים בשמאל תולים את מצבו הרעוע של אהוד ברק בסקרים בשמעון פרס. "בגלל פרס ברק לא מצליח לצמצם את הפער", כך אמר שר האוצר, אברהם שוחט, בסוף השבוע. לדבריו, "אם פרס לא יצהיר חד משמעית שהוא אינו מועמד, יהיה לא טוב".

שוחט סיפר כי "האנשים והבוחרים שלנו מבולבלים במיוחד. בכל מקום שאני מגיע אליו שואלים אותי מי המועמד שלנו ברק או פרס".

השר בנימין בן אליעזר תקף גורמים במפלגת העבודה הפוגעים לטענתו בסיכוייו של ברק. "הפרשנים במחנה שלנו צריכים לסתום את הפה לכמה ימים. זה היה עוזר לנו", אמר בן אליעזר ל"מעריב".

ראש מרצ, יוסי שריד, הגדיר בסוף השבוע את התנהגות השמאל "מסע התאבדות קולקטיבי שמוביל לניצחונו של שרון". 200 מחברי מועצת מרצ חתמו על בקשה לקיים דיון מיוחד בהסרת תמיכת מרצ בברק ובהעברתה לשמעון פרס.

ואילו פרס עצמו אמר אתמול בהופעה בשבת תרבות בחולון: "אני לא פועל נגד ברק וקראתי לכולם לתמוך בו. אני לא מתעסק עם זה. הסקרים מראים, שאם אני אודיע שאיני מתמודד בשום מקרה, זה לא יעזור לאהוד, אלא הכרזה כזו יכולה לפגוע בו". לדברי פרס, הסקרים מראים ש-13 אחוז מהתומכים בו הם בוחרי ליכוד. השר לפיתוח אזורי לא הסכים להבהיר אם משמעות הדבר שיש לו סיכוי רב יותר לנצח את שרון, ולכן הוא אינו מוכן לוותר על מועמדותו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully