וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע, אשדוד גדולה עליך

20.1.2001 / 16:31

מול הפועל ת"א חולון הוציאה תיקו אבל מול אשדוד היא חוטפת שישייה. שייע, מחכים לך בליגה הלאומית

צפרירים חולון (לא תמצאו אותה בטוטו) הגיעה לאשדוד למשחק תחתית לוהט בין שתי סוגרות הטבלה הנמצאות בתקופה האחרונה במגמת עליה ומנסות לברוח מהתחתית על חשבונה של בני יהודה.

חולון פתחה טוב את המשחק וכבשה ראשונה בדקה ה-14, זיו כבדה, שהיה הטוב במגרש, הגביהה כדור לרחבת אשדוד וירי קאקאש, שוער אשדוד, הדף למרכז הרחבה שם היה דאקו מאברק מחולון לדחוק מקרוב את הכדור פנימה ולקבוע 0:1 לצפרירים חולון. אשדוד התחילה לשחק בניסיון להשוות חזן נגח מקרוב החוצה, גלאם בעט למשקןף ובסופו של דבר דוד רביבו השווה את התוצאה בדקה ה-35. אשדוד לא ויתרה והמשיכה ללחוץ במטרה לעלות ליתרון עוד לפני שריקת המחצית הראשונה אך לא הצליחה לעשות זאת והמחצית הסתיימה בתיקו 1:1.

כפיר אדרי נכנס בשורות אשדוד בפתיחת המחצית השניה. אוהדי אשדוד שמעו על היתרון של בני יהודה והתחילו להילחץ. במגרש אשדוד המשיכו ללחוץ ולחפש את שער היתרון וזה הגיע בדקה ה-52 כשדוד רביבו, שהשווה לאשדוד, בישל מצויין לאובייה דה קוק ששבר את השיויון לזכות אשדוד וקבע 1:2 למקומיים.


דוד רביבו (שוב הוא) עבר שני בלמים בדקה ה-65 ובעט חזק םנימה והגדיל את התוצאה ל-1:3. אשדוד המשיכה לחגוג ואיל אלמושנינו בעט כדור אדיר מ-35 מ' לחיבורים וקבע 1:4. אלק נילאש שותף גם הוא בחגיגה בדקה ה-85. יניב עזרן השלים את המהפך (למי ששכך חולון הובילה) בדקה ה-90 וקבע ניצחון גדול 1:6 לאשדוד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully