וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכודת מוות באינטרנט: נער פותה להגיע לרמאללה ונרצח

18.1.2001 / 0:14

אופיר רחום בן 16 מאשקלון התכתב באינטרנט עם נערה, ויצא לרמאללה כדי לפגוש אותה; עדי ראיה מסרו כי ראו שלושה צעירים מתנפלים על מכונית בה נסעו אופיר וצעירה ערביה וירו בו למוות

אופיר רחום, בן 16 מאשקלון, נרצח אתמול באזור רמאללה. הפלסטינים העבירו הערב את גופתו של הנער לידי ישראל.

הצעיר הגיע לרמאללה מרצונו החופשי, לאחר שפותה על ידי גורמים פלסטינים באמצעות האינטרנט. הנער האמין שהוא מתכתב עם נערה והשבוע יצא לרמאללה, עם סכום כסף גדול, כדי להיפגש עמה.
סוכנות הידיעות הצרפתית מסרה הערב דיווח מפי עדי ראיה לרצח. העדים טענו כי מכונית בה נסעו צעירה פלסטינית ובחור צעיר, הותקפה על ידי שלושה צעירים פלסטינים. הצעיר נורה למוות, והתוקפים השליכו את גופתו לתא המטען של מכוניתם. הצעירה עברה לשבת ליד ההגה ונסעה בעקבות הרכב בו נסעו רעולי הפנים. ככל הנראה היא שיתפה פעולה עם השלושה בביצוע הרצח.

אתמול מצאו חיילי צה"ל את גופתו מנוקבת הכדורים של הנער, אך העבירו אותה לידי הפלסטינים, מכיוון שחשבו שמדובר בצעיר ערבי. לאחר שמשפחתו של הנער התלוננה על היעלמותו, פנו כוחות הביטחון אל הפלסטינים וביקשו לקבל את הגופה. הערב הובאה הגופה למשרדי התיאום והקישור, שם זוהתה באמצעות תמונות שהעבירה המשפחה. הודעה על הזיהוי נמסרה למשפחתו של הנער.

ראש הממשלה, אהוד ברק, אמר בתגובה לפרסום הרצח, כי מדובר בפשע נתעב, שבוצע בידי רוצחים שפלים, חסרי צלם אנוש. ראש הממשלה אמר, כי הרוצחים ייענשו על ידי ישראל.

מועמד הליכוד לראשות הממשלה, אריאל שרון, אמר הערב כי מדובר במיקרה טראגי ונורא, המצביע על המשך מעשי הרצח, ועל כך שהמשך קיום המשא ומתן, תחת אש מחליש את ישראל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully