וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק ופרס ניסו לשכנע את ראשי המטות ש"הכל בסדר"

18.1.2001 / 17:08

בכנס פעילים בתל אביב ניסה ראש הממשלה לפמפם מוטיבציה באנשי העבודה; "השינוי בסקרים ובאווירה יהיה רק בימים האחרונים", ניחם ברק את הקהל ועודד אותו בחוברות הישגים, ובפרס

מאת גלי סימן-טוב

"אל תצפו לשינוי בסקרים ובאווירה, אנחנו נראה את השינוי רק בשמונה או בעשרה הימים האחרונים לבחירות או אולי אפילו בחמשת הימים האחרונים, וזאת באמצעות העבודה הישירה שלנו", כך פנה היום ראש הממשלה, אהוד ברק, לראשי מטות הבחירות שלו בכנס רב משתתפים במלון דן בתל אביב.

"עד היום נראית מערכת הבחירות כמו תחרות וידאו, ים שיבולים, כמה פרות בריאות ופסים אדומים תחת סיסמאות ריקות ולא שמענו על תוכניתו של שרון. היום אנו יודעים את תורתו והיא מטרידה מאד. אין לתורה הזו שום פרטנר או סיכוי מהצד הפלסטיני והיא זלזול בשכל ובאינטליגנציה של ציבור הבוחרים בישראל", תקף ברק את תוכניתו המדינית של שרון שפורסמה היום ב"הארץ".

אלפי משתתפים נכחו במפגן הכוח של מפלגת העבודה, חברי כנסת מהעבודה וממרצ, ראשי מטות, ראשי ערים ופעילי שטח שקראו לאחדות במחנה כדי לנצח את שרון.

"אהוד הוא הנציג שנבחר לייצג אותנו בדרך לשלום. ואם לא נבחר כהלכה נביא על ילדנו המשך סכסוך דמים נורא. אוי לנו אם לא נגייס כולנו את הפוטנציאל להביא הכרעה היסטורית לעם ונלך יחד לקראת שלום של ממש שמציג הדרך הוא אהוד ברק", אמר שמעון פרס שהציג פעם נוספת תמיכה מלאה במועמדותו של ברק.

ראשי המטות זכו לקבל חוברת שמנה תחת הכותרת "ערכה לראשי מטות", ובה רשימת הישגיו של ברק בתחומי ביטחון, כלכלה, חברה ורווחה, ביוגרפיה של שרון, מיטב האמירות של שרון ודברים שנאמרו עליו, אוסף מאמרי מערכת על ברק וכן מכתב של מטה המתנדבים הקורא למאוכזבי ברק לקום ולפעול למענו. אולי זה, מקווים בעבודה, יביא לעלייה בסקרים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully