וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: לתכנית המדינית של שרון אין אחיזה במציאות

18.1.2001 / 16:01

ראש הממשלה אמר היום כי תכניתו המדינית של מועמד הליכוד לראשות הממשלה שלא לפנות התנחלויות תנציח את הסכסוך ותוביל את ישראל למלחמה


בתגובה לתכנית המדינית של מועמד הליכוד לראשות הממשלה, אריאל שרון, שהתפרסמה היום ב"הארץ" אמר ראש הממשלה, אהוד ברק, כי מי שאינו מתכוון לפנות התנחלויות אומר למעשה בכך שינציח את מצב הסכסוך, וכי "אנחנו ובנינו ובני בנינו נשלם את המחיר. תחת הכותרת שלום קר והסכמי ביניים יבואו לנו סכסוך ומלחמה".

ברק תקף את שרון ואמר כי לתוכניתו המדינית "אין אחיזה במציאות. אין לה שום פרטנר מציאותי על כדור הארץ ובעולם ולכן היא היתה ותישאר דקלום בחירות".

ברק אמר עוד כי הוא מעריך שמועמד הליכוד לראשות הממשלה ימשיך להוביל בסקרים בשבועות הקרובים וששינוי מגמה בהלך הרוח של הבוחרים צפוי רק ימים בודדים לפני הבחירות. את הדברים אמר ראש הממשלה בהופיעו מול תלמידי תיכון "בליך" ברמת גן, לקראת הבחירות שייערכו בבית הספר ביום שלישי הבא.

במטה ברק תקפו את נאומו של שרון ב'בליך', בהודעה נאמר כי "נאומו המוזר של שרון בבליך, מוכיח שגם שרון לא יודע למה צריך להצביע עבורו". במטה ברק טוענים כי שרון אמר בבליך דברים הפוכים למעשיו. "האיש שהצביע בממשלת בגין נגד הסכם השלום עם מצרים, מספר שהוא הצביע בעד. האיש שהכניס את צה"ל לבוץ הלבנוני במשך 18 שנה ונפסל מלכהן כשר הביטחון מספר שהוא למעשה תמך ביציאה מהבלנון".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully