וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו שמות הרוגי הפיגוע בתל אביב

30.4.2003 / 17:30

ינאי וייס, בן 46 מחולון, נהרג בעת שניגן בגיטרה בפאב "מייק'ס פלייס" בטיילת; הוא הובא למנוחות בעירו; ההרוגים הנוספים: רן ברון בן 24 וקרוליין דומיניק הס בת 29, תושבי העיר

שני גברים ואשה נהרגו אמש וכ-60 נפצעו בפיגוע שאירע בטיילת בתל אביב. הפיצוץ אירע בכניסה ל"מייק'ס פלייס" - פאב אמריקאי שנמצא מאחורי שגרירות ארה"ב, בו נוהגים לבלות תיירים רבים.

שמותיהם של ההרוגים נמסרו לפרסום: ינאי וייס, בן 46 מחולון, שהיה גיטריסט בלהקה של הפאב. הוא הובא אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין בעירו. הרוג נוסף הוא רן ברון, בן 24 מתל אביב. ההרוגה היא קרוליין דומיניק הס, בת 29 מתל אביב. היא עלתה לישראל לפני חמש שנים מפאריס. בני משפחתה מבקשים להטיס את גופתה לקבורה בצרפת. חברת אל על קיבלה אישור מיוחד להפעלת טיסת נוסעים סדירה מניו יורק לנתב"ג, כדי להטיס בן משפחה של אחד ההרוגים.

בבתי החולים נותרו 16 מפצועי הפיגוע. מצבם של שבעה קשה. הם סובלים בעיקר מכוויות. בין הפצועים חיילים, תיירת מצרפת ותייר מארה"ב.

בהודעה טלפונית לסוכנות הידיעות הצרפתית נמסר כי ארגוני התנזים והחמאס ביצעו את הפיגוע, וכי המחבל היה צעיר מטול כרם. ראש הממשלה הפלסטינית, אבו מאזן, גינה את הפיגוע. מלשכתו נמסר כי הוא רואה בפיגוע התגרות מכוונת. גם הבית הלבן גינה את הפיגוע.

הפיגוע אירע בסביבות השעה 01:00 בלילה. על פי הדיווחים, המחבל ניסה להיכנס לפאב, אך המאבטח במקום מנע זאת ממנו ואז הוא פוצץ עצמו בכניסה. עדי ראייה סיפרו כי בין המאבטח למחבל התנהל ויכוח קולני ואז המחבל פוצץ את עצמו. מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב יוסי סדבון, אמר כי המטען שנשא המחבל היה בגודל בינוני. סדבון הוסיף כי "לא היו התרעות ספציפיות לפיגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully