וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק שלף את שריד; שרון דבק בפס הקול הרוסי

17.1.2001 / 20:38

יום תשדירים נוסף: יו"ר מרצ פנה למאוכזבי השמאל וטען ששרון הוא עונש חמור מדי לברק; בליכוד דבקו באולמרט ובקול הרוסי; בשני המטות מחמיאים כצפוי לעצמם ומזלזלים במתחרים

מאת הלית לוי ואסף לוי

יום נוסף של תשדירים ובמפלגות מרוצים מהתוצרת העצמית גם הערב. בליכוד ממשיכים בפניה הישירה לרוסים, כמו גם תשדירי 'העדויות', אותם צעירים המעידים על נטישת ברק לטובת שרון. בעבודה, הסיקו מסקנות מאמש בהתאם לקבוצות המיקוד שנתנו את דעתם על ששודר אמש.

נאום הטעויות של ברק, שספג אמש ביקורת נמשך גם הערב, לצד המשך הביקורת על שרון, על חוסר מחוייבתו לשלום וכמובן מלחמת לבנון. תשדיר 'האימהות' זכה בקבוצות המיקוד לציון הגבוה ביותר ועל כן גם הערב הוא שודר. פרס, שלא זכה לציון גבוה בקבוצת המיקוד הוחלף הערב ביו"ר מרצ יוסי שריד. הוא, ממש כמו אהוד ברק דקות קודם לכן, הכה על חטא, בעיקר חטאו של ראש הממשלה. "אני עצמי רציתי לא פעם להעניש את ברק", אמר שריד, "אבל שרון הוא עונש מוגזם מדי".

נושא ירושלים, העסיק גם הערב, את אנשי הליכוד, בתשדיר בהשתתפותו של אהוד אולמרט. היום, במהלך כל היום, התנהלו חילופי תגובות בין אנשי העבודה לליכוד. בעוד ראש הממשלה, אהוד ברק טען כי אנשי ימין ואולמרט ביניהם פנו אליו בעבר עם תוכניות ומפות לחלוקת ירושלים. הדברים נדחו על ידי אריק שרון שאמר כי הוא מתקש להאמין לדברים. ברק במהלך ביקור שערך בצומת רכבת צפון בתל אביב, חזר ואמר את הדברים.

הליכוד: ברק פאתטי; העבודה: שרון בתפקיד מדונה

כצפוי, מחמאות הדדיות לא היו גם הערב. בליכוד הגיבו על תשדירי העבודה ואמרו: "קמפיין ברק נכשל זה הלילה השני ברציפות. קמפיין השנאה של ברק לא עובד. ברק מייצג את העבר, שרון את התקווה לעתיד". עוד נאמר, "הקמפיין של ברק פאתטי,שאינו מסוגל להגיד ולו מילה טובה אחת על ברק".

ובעבודה, גם כן לא חוסכים מחמאות, "גם היום לא ראינו דבר חדש, ועוד פחות שמענו מהמועמד שרון. במקום זאת קבלנו ורסיה חדשה של הכספת, שמזלזלת בציבור ובהכרעות חשובות שעל הפרק. מיום ליום מתברר שמול ראש ממשלה אמיץ, עומד אדם המסתתר מאחורי מסכת קלפים מבית היוצר של מדונה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully