וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "אני לא מאמין לסקרים וגם פרס לא"

15.1.2001 / 21:13

אמר את הדברים בכנס שארגנה תנועת התעוררות באוניברסיטת תל אביב; ברק התקבל באהדה רבה בקמפוס התל אביבי - המקום היחיד בו זכה לרוב מול שרון בקלפיות הנודדות של העיתונים

מאת גלי סימן-טוב

"לא אפנה את מקומי לשמעון פרס, זהו צעד שאינו נכון הן מבחינה פוליטית, והן מבחינה מוסרית", כך אמר הערב ראש הממשלה, אהוד ברק, בפני חברי תנועת התעוררות בכנס שערכה התנועה באוניברסיטת תל-אביב. "אני חושב כי מבחינה פוליטית החילוף ביני לבין פרס לא ישפיע על התוצאה. אני מניסיון לא מאמין לסקרים, ונדמה לי שגם פרס מניסיונו האישי אינו מאמין לסקרים", הסביר ברק.

לכנס שנערך הערב והוגדר כא-פוליטי, הוזמן גם מועמד הליכוד לראשות הממשלה אריאל שרון. שרון דחה את הבקשה מאילוצי לוח זמנים.

ברק כן הגיע לפגישה עם הסטודנטים בקמפוס התל אביבי - המקום היחיד בו זכה ברוב קולות מול שרון בקלפיות הנודדות של מערכות העיתונים. ראש הממשלה התקבל באהדה רבה בקרב הסטודנטים, מה שלא השאיר ספק כי הכנס הא-פוליטי הפך לעוד כנס תמיכה של ברק.

"אנחנו מרגישים שהמדינה נופלת לנו בין הידיים, ואני מודיע לך ראש הממשלה, ולאריאל שרון, שהצעירים במדינה הזו מתעוררים ומתחילים לגלות מעורבות בחברה", פנה בועז נול, מראשי "התעוררות" אל ברק. "אנחנו דורשים חלוקה שווה בנטל לכל האזרחים במדינה, ודורשים ממך להצהיר שחוק טל יבוטל ומי שנותן יותר, גם יקבל יותר", הוסיף נול.

ראש הממשלה מיהר להבטיח כי יפעל להעביר את חוק טל המתוקן, על-פיו ייחויב בשירות לאומי כל מי שלא התגייס עד גיל 21. עוד הציע ברק לשנות את שמו של החוק ל"חוק התעוררות", הצהרה שגררה אחריה קריאות תמיכה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully