וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייאוש

15.1.2001 / 20:07

בערב שלישי יתחילו תשדירי התעמולה. שרון מול ברק, ראש בראש. שרון יופיע כשמאחוריו סילבן שלום, מאיר שטרית, ציפי ליבני ולימור לבנת. ברק יופיע לבד. מעל ראשו, כמו ענן, תלוי ועומד תאריך מבחן. יום שישי הקרוב, ה-19 בינואר. זה הדד ליין. שעת המבחן. השעה נקבעה על ידי כלי התקשורת כמו על ידי צמרת מפלגת העבודה כמו על ידי האזרח המודאג. אם הסקרים לא יזוזו עד אז, יתחילו להזיז את ברק.

קמפיין ברק בייאושו בונה על מפנה בדעת הקהל בעקבות התשדירים. ההיסטריה בעיצומה. ברק יורה לכל הכיוונים כדי להקטין במשהו את הפער בינו לבין שרון. הוא כבר דחף את בני משפחתו למעורבות בקמפיין, הוא הציג את בכיו כאחד האדם, הוא בלם בגופו את שמעון פרס, ורק בתחנות הפיראטיות של ש"ס עדיין לא יזם שיחה גלוית לב.

ובכל זאת הפער בינו לבין שרון עומד עדיין על 15 אחוז לפחות, לפעמים הוא נוגע ב-20. השמאל לא מגיב, הרחוב, כל שדרת השמאל, מקצה לקצה, אינה מגיבה לקריאותיו של ברק. על פי תוצאות סקרי העומק, צמצום הפער בסוף השבוע שעבר, בכ-3 עד 4 אחוזים, הגיע דווקא ממצביעי המרכז, היחידים שהושפעו מאזהרות הקמפיין של ברק ושריד: "שרון זה מלחמה". אבל השמאל לא בא. אם הוא לא יגיע עד יום שישי, תתחיל המהומה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully