וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נסחר ביציבות ברמה של 4.580 שקלים

גולן פרידנפלד

16.4.2003 / 12:58

אקסלנס: הדולר לא צפוי לסבול מתנודות חריפות בימי המסחר הקרובים; היום לא ייקבע שער יציג


יום המסחר בשוק המט"ח מתאפיין הבוקר בעצלתיים בשל ערב חג הפסח. פעילים בשוק המט"ח שרצו לקנות או למכור דולרים עשו זאת במהלך הימים האחרונים ובוודאי שלא המתינו לרגע האחרון. משום כך, בחדרי העסקות מציינים כי המסחר הדליל צפוי להימשך במהלך כל יום המסחר המקוצר שבסופו לא ייקבע שער יציג. הדולר, שפתח בעלייה של 0.1% לרמה של 4.584 שקלים, נסחר כעת ביציבות ברמה של 4.5800 שקלים.

בבית ההשקעות אקסלנס מציינים הבוקר כי נראה שמהלך העליות האחרון בשקל הוא רק חלק ממכלול פעולות שביצעו המשקיעים. להערכת בית ההשקעות, מכירות הדולרים באו במקביל לרכישות מניות בבורסה ולרכישות אגרות חוב שקליות. "מי שקונה מניות ברמה של 360-370 נקודות במקביל למכירת דולרים בוודאי לא מתכוון להיעלם מהשוק במהרה, ומשום כך אנחנו סבורים כי הדולר צפוי להיסחר סביב רמתו הנוכחית בתקופה הקרובה. מבחינה טכנית, ציינו באקסלנס כי קיימת רמת התנגדות לדולר ברמה של 4.62 שקלים ואילו רמת תמיכה שוכנת ב-4.56 שקלים.

באקסלנס ציינו כי האירוע היחידי שעשוי להביא לעלייה מהותית בשער הדולר בקרוב הוא הסלמת היחסים בין ארה"ב לסוריה. רק במידה שיחסי ארה"ב סוריה, המקרינים על ישראל באופן ישיר, יעלו על שרטון, צפוי שערו של הדולר להגיב בעליות חדות. המצב הבטחוני בארץ, סבורים באקסלנס, כבר אינו גורם שמשפיע באופן מהותי על המסחר במובן השלילי, כך שזה יכול להשפיע רק בכיוון ההפוך - דהיינו בכיוון החיובי במידה שתהיה התקדמות כלשהי במשא ומתן הישראלי-פלשתיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully