וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעה למען פרס על רקע בתי עלמין: "ברק, מה תאמר, שהאמנת שתנצח את שרון?"

14.1.2001 / 19:59

המודעה שתפורסם מחר בעיתון "הארץ", חתומה במילים "ברק תן לפרס לנצח" ; פרס זועם: "אין לי שום קשר למודעה, אני פונה לפעילים להפסיק את העיסוק בכך"

מאת הלית לוי וגלי סימן טוב

מסע הלחצים על ראש הממשלה אהוד ברק, לפרוש מהמירוץ לראשות הממשלה, ולפנות את מקומו לשמעון פרס, עולה דרגה. מחר תפורסם בעיתון "הארץ" מודעה החתומה במילים "תנו לפרס לנצח" בה נכתב על רקע תמונה של בתי קברות וקברים טריים: "ברק, מה תאמר, שהאמנת שתנצח את שרון?".
אנשי עמותת "תנו לפרס לנצח" מסתייגים מהמודעה ומכחישים כל קשר לפרסום.
השר שמעון פרס זעם על פרסום המודעה והכחיש כל קשר אליה. פרס אמר במפגש עם פעילי נוער עבודה: "אין לי קשר לדיון בעניין מועמדותי ואיני מוכן שמישהו ייחס לי את זה. אני פונה אל האנשים הללו להפסיק מיד את הטיפול בעניין מועמדותי למען השלום".

פרס התייחס גם לעימות שנוצר, על פי הפירסומים בינו לבין השר שלמה בן עמי: "אילולא הייתי קורא בעיתון שרבתי עם בן עמי לא הייתי יודע על כך". ברק ופרס, נפגשו אחר הצהריים בארבע עיניים בתל אביב, זאת בתגובה לפעילות להחלפת ברק בפרס בניסיון להשיג תמימות דעים ביניהם.

קודם לכן הצטלמו פרס וברק במשותף לתשדירי הבחירות של מפלגת העבודה באולפני ברודקסט בתל אביב. מאוחר יותר המשיך פרס לכנס פעילים בקיבוץ הארצי, ואילו ברק יצא להמשך התיעצויות מדיניות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully