וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: אני מכיר את שרון מהצהרותיו המטרידות בתקשורת

14.1.2001 / 17:07

הנשיא המצרי הצהיר היום כי אין לו העדפה לטובת צד כלשהוא בבחירות; מובארק הביע ספק בהצעת השלום של קלינטון, ואמר: ההצעה מדברת על החזרת 92-96 אחוז, אך המפות מראות דברים שונים

נשיא מצרים, חוסני מובארק, הטיל היום ספק בתוכנית של נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון, ואמר כי "ההצעות הקיימות מדברות על החזרת 92 עד 96 אחוז מן הגדה המערבית לידי הפלסטינים. אך בבדיקת המפות מגלים כי הדברים שונים לגמרי. ירושלים וההתנחלויות אינן ניכללות בשטח שנמסר לפלסטינים".

בראיון שנתן היום לסוכנות ידיעות מצרית, אמר מובארק עוד כי "אני מקווה שהממשל האמריקאי הנוכחי ימשיך במאמציו להשיג שלום צודק כדי שהאזור יזכה ליציבות ולביטחון".

מובראק התייחס גם לעניין ירושלים וזכות השיבה, ואמר כי "ירושלים, גבולות והפליטים, אינם נושאים שערפאת או הרשות הפלסטינית יכולים להקל בהם ראש, או לשאת ולתת עליהם".

בנוגע לבחירות בישראל ,אמר מובארק כי אין לו העדפה כל שהיא לגבי מי מהמועמדים. "לא יצרתי קשר עם המנהיגים הישראלים בקמפיין הבחירות הנוכחי שלהם. אנחנו לא מתערבים בעניינים פנימיים של אחרים, או מעדיפים צד אחד על אחר", אמר. עם זאת התייחס הנשיא המצרי למועמד הליכוד, אריאל שרון, ואמר: "פגשתי את שרון פעם אחת בשנת 82', אך אני מכיר אותו מההצהרות המטרידות שלו בתקשורת".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully