וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הכדורסל דארט בויד נהרג בתאונת דרכים

11.4.2003 / 16:08

בתאונה הלילה בכביש החוף נהרגו 2 אנשים נוספים ואחד נפצע קשה; בויד היה שחקן אליצור אשקלון; זוג הורים נהרג בדרום; בתם התינוקת נפצעה קשה; רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם משאית

שלושה בני אדם נהרגו ואדם נוסף נפצע קשה בתאונת דרכים קטלנית הלילה סמוך לצומת מת"ם על כביש החוף, ביציאה הדרומית מחיפה. התאונה אירעה כשכלי רכב פרטי התנגש חזיתית בכלי רכב מסחרי. מחקירת נסיבות התאונה עולה, כי נהג המכונית המסחרית נסע נגד כיוון התנועה.

צוותים של מכבי האש התקשו לחלץ את הנפגעים מתוך הריסות כלי הרכב המחוצים. במקום התאונה אין גדר הפרדה בין הנתיבים. דקות לפני שאירעה התאונה, התקבלה במרכז השליטה של המשטרה הודעה מאזרח שדיווח על רכב מסחרי שנוסע בפראות מכיוון עתלית צפונה לחיפה, נגד כיוון התנועה. במשטרה מבקשים מהאזרח שהתריע על שהתרחש, ליצור עמם קשר בשנית כדי למסור פרטים נוספים.

אחד ההרוגים במכונית הפרטית הוא דארט בויד, שחקנה האמריקאי של קבוצת הכדורסל אליצור אשקלון מליגה לאומית ב'. בויד, בן 29 במותו, היה כוכב הקבוצה, העומדת בפני העפלה לליגת העל. אתמול עוד הספיק בויד לשחק ולהצטיין במדי קבוצתו. בויד נהג במכונית, שסופקה לו על ידי הקבוצה.

רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם משאית בצומת מילואות ליד עכו. הרוכב נפצע קשה מאוד, ומת זמן קצר אחר כך מת מפצעיו. מחקירה ראשונה עולה כי המשאית פנתה שמאלה בצומת, חסמה את הדרך ורוכב האופנוע התנגש בה. רשיונו של רוכב האופנוע נפסל באחרונה, והוא נהג בלא רישיון.

כתב "הארץ", צחר רותם, מוסיף:

חמישה בני אדם נהרגו ושניים, בהם תינוקת, נפצעו קשה בתאונות דרכים היום ברחבי הארץ. זוג הורים נהרג בצהריים לאחר שהמכונית בה נסעו התהפכה בכביש מספר 4 סמוך לצומת ניצנים שבדרום הארץ. בתם, שהייתה ברכב, נפצעה קשה ויש חשש לחייה. היא הועברה לטיפול נמרץ בבית החולים ברזילי באשקלון. נסיבות התאונה נחקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully