וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרו קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק משחת ה-Ammonium Lactate

אלי דניאל

11.4.2003 / 8:25

המשחה מיועדת לטיפול בבעיות עור; היקף המכירות השנתי של המוצרים המבוססים על משחת ה-Ammonium Lactate בארה"ב לבדה - כ-34.5 מיליון דולר

חברת הפרמצבטיקה הישראלית תרו הודיעה אמש כי החברה הבת שלה בארה"ב קיבלה את אישורו של מינהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, למשחת ה-Ammonium Lactate בריכוז של 12%.

משחה זו היא שוות ערך ביעילותה למשחת ה-Hydrin המיוצרת ע"י חברת Bristol-Myers Squibb's, והיא מיועדת לטיפול בעור יבש ובעור קשקשי (Xerosis), כמו גם להקלה זמנית בגין גירויים הנובעים מבעיות אלה. על פי מקורות בתעשיית התרופות, המכירות השנתיות של מוצרים המבוססים על משחת ה-Ammonium Lactate בארה"ב לבדה הסתכמו בכ-34.5 מיליון דולר.

ברי לוויט, יו"ר החברה, מסר כי "משחת ה-Ammonium Lactate נותנת לרופאים ולמטופלים אפשרות לטיפול בבעיות עור כדוגמת Xerosis ו-Ichthyosis Vulgaris". לדבריו, "המוצר החדש מחזק את מעמדה של החברה כאחת היצרניות המובילות של מוצרים דרמטולוגיים".

תרו, אשר מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות בעיקר בתחומי הדרמטולוגיה, הנוירולוגיה והקרדיולוגיה, הציגה בשנת 2002 רווח נקי של 44.6 מיליון דולר במחזור מכירות של 211.6 מיליון דולר. מניותיה נסחרות בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully