וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10

13.1.2001 / 19:18

כשמכבי ת"א משחקת כדורגל, היא עושה את זה עד הסוף. הערב היא אותתה עשר פעמים לכיוון הפליי אוף העליון. מדהים

מזמן לא זכורה קבוצה כל כך מוזרה בליגה כמו מכבי ת"א. פותחת את הליגה בסערה עם מאמן הנבחרת לשעבר, אחרי שני מחזורים מפטרת אותו מביאה את ניר לוין ולמרות רכש מאסיבי ממשיכה לאכזב את אוהדיה. ופתאום, היא מנצחת את בית"ר ירושלים. ופתאום, היא חוזרת לעצמה בתיקו מול מכבי פ"ת. ופתאום, משום מקום, היא נותנת את התצוגה הענקית הזאת וכובשת עשירייה. מזל שמכבי עברו לבלומפילד, הלוח האלקטרוני של אצטדיון רמת גן היה משתגע.

7,000 אוהדים הגיעו היום לבלומפילד, רובם אוהדי מכבי שלא האמינו למה שהם ראו.השער הראשון נפל כבר בדקה הראשונה מרגלו של אבי נמני. בדקה ה-10 היה זה טל בנין שמצא את הרשת ונתן יתרון של שני שערים לצהובים. קובי רפואה (זה שבדרך החוצה ממכבי) כבש את השלישי בדקה ה-33. השער היפה במשחק נפל בדקה ארבע דקות מאוחר יותר ברוך דגו הפציץ את שערו של פיליפקו בכדור שפגע במשקוף ונכנס פנימה. דגו ארמנדו מארדונה.

ראשל"צ פתחה טוב את המחצית השניה וצטיאשווילי (שגם הוא של מכבי) צימק ל-1:4 בדקה ה-51. השער הזה ממש לא הבהיל מכבי וברוך דגו כבש את השני שלו בדקה ה-57. חלפו עוד שלוש דקות וקובי רפואה השלים גם הוא צמד משלו עם השישי של מכבי.

המבול המשיך, גיא צרפתי מצא שוב את אבי נמני בדקה ה-71 ונמני כבש גם הוא את השני שלו ומכבי קבעה שבע. הורבאט נכנס לעניינים בדקה ה-77 וכבש את השמיני. בדקה ה-88 הוא כבש גם את התשיעי. דדי בן דיין סיים את החגיגה עם שער עשירי בדקה ה-90. גדול, מכבי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully