וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מכחיש שהוא אחראי לקמפיין להחלפת ברק, אך מסרב להורות על הפסקתו

13.1.2001 / 18:25

שמעון פרס הכחיש הערב מכל וכל שיש לו מעורבות כלשהיא בקמפיין הציבורי הקורא לפרישתו של אהוד ברק מהמירוץ לראשות הממשלה ולהכרזה עליו כעל מועמד העבודה.

"אין לי יד ורגל בהתארגנות ואני לא שולט בה. יש מועמד אחד, אהוד ברק, ואני קורא לכולם לתמוך בו", אמר פרס בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. עם זאת פרס סירב לקרוא לפעילים בצמתים לחדול מפעילותם בטענה כי הדבר יתפרש כאילו הוא אחראי להם.

"מרגיז אותי שאני יוצא אחראי לאנשים העומדים בצמתים. אין דבר כזה מרכז פרס ומרכז ברק. אני לא מוכן לקחת אחריות על מה שקרה. אני תומך בברק לראשות הממשלה וקורא לכל הציבור להצביע עבורו. אינני מועמד ואני קורא להצביע עבור ברק. אם אומר להם להפסיק הרי זה כאילו שהם מקבלים פקודות ממני", אמר פרס, שלא הכחיש כי הוא מכיר חלק מאנשי הצמתים.

פרס הוסיף כי "ברק נבחר כדת וכדין לארבע שנים. הוא שירת שנה וחצי ומן הדין לתת לו למצות את כל התקופה. בהתחלה חשבתי שעדיף למחנה השלום ללכת בשני ראשים, זה לא הסתייע וכיום יש רק מועמד אחד. יש בסך הכל שלושה שבועות עד לבחירות. המצב ברור וחד משמעי ואני לא רוצה להזיק לו בספקות".

באשר ליום שאחרי, אמר פרס כי לא יפסול ממשלת אחדות בראשות הליכוד, במידה ואריאל שרון יודיע על קבלת דרך השלום ועקרונות המו"מ הנוכחיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully