וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסטרדם: עושים לזונות בית ספר

רויטרס

9.4.2003 / 15:09

בעלת מכון ליווי פתחה בית ספר למקצוע העתיק בעולם; בתכנית הלימודים: איך לעשות יותר כסף; הסטודנטיות לומדות איך למכור את עצמן; למצטיינות מובטחת עבודה ריווחית: 6,000 דולר לחודש

בעלת מכון ליווי הולנדית, פתחה בית ספר לזונות, כדי ללמד את נשות המקצוע העתיק בעולם איך לעשות יותר כסף. אלן ויס, 43, הפכה ליקירת מדורי הרכילות בארצה, לאחר שכתבה את האוטוביוגרפיה הכנה: "מלכת ליווי בכוח טורבו".

בשבוע שעבר היא פתחה את בית הספר הראשון לזונות, בבית מפואר על אחת התעלות באמסטרדם. מטרתו של המוסד, כפי שהגדירה המנהלת -להעניק הכשרה ייחודית בתחום המכירות במטרה לדחוף קדימה את העסקים.

"המטרה היא למכור את עצמכן. אתן יכולות לכנות את זה טכניקה של מכירות - זה לא משנה אם אתן מוכרות את הגוף שלכן או שואב אבק", מלמדת ויס את התלמידות. "העיקרון זהה", היא מוסיפה.

מנהלת בית הספר החדשה שמחה על ההזדמנות שניתנה לה לפתוח את המוסד הייחודי. ומה הפלא? במדינה בה בתי הבושת הם חוקיים, הזונות משלמות מיסים וחנויות ה"קופי שופ" לממכר סמים קלים זוכות לפופולריות עצומה - נראה שהכל אפשרי.

במקצוע המקורי, ויס היא מנהלת של חברה המספקת שירותי ליווי יוקרתיים מזה 20 שנה. אצל ויס, מסתבר, לא שמעו על המיתון: התלמידות המצטיינות יוכלו להשתלב בבית הספר, ולהרוויח משכורת חודשית של 6,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully