וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מנוע חיפוש ינסה להתמודד מול גוגל

9.4.2003 / 12:24

ברית החיפוש הסינית תנסה לגרום למשתמשים הסינים להעדיף מנוע חיפוש תוצרת בית על פני גוגל המערבי

עם פוטנציאל של למעלה ממיליארד גולשים מקימים אתרים סינים מנוע חיפוש שיתחרה בגוגל. תחת השם מעורר ההתלהבות "ברית החיפוש הסינית" התאגדו כ-200 אתרים סינים במטרה לבלום את חדירתו של גוגל לשוק הסיני. בגוגל מתכננים להכנס לסין במהלך השנה הנוכחית.

את הברית יוביל אתר china.com שקשור לסוכנות האינטרנט המרכזית של סין. זנג טיינן, מנהל ברית החיפוש הסינית אמר לאתר Interfax כי הם מתכננים להגיע לנתח שוק של 20% כבר בשנה הנוכחית ו 50% בשנה הבאה.

כבר בחודש שעבר הציגה ברית החיפוש הסינית שירות חיפוש ראשון המבוסס על רכישת מילים. בעלי אתרים יכולים לרכוש מילים מסויימות מראש. בזמן החיפוש אתרים שרכשו את מילות החיפוש יופיעו בדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר אתרים אחרים.

לפני מספר חודשים חסמה הממשלה הסינית את הגישה לגוגל כיוון שהוא מאפשר להגיע לקישורים האסורים על ידי הצנזורה הסינית. בעקבות החסימה הוסרו מתוצאות החיפוש של גוגל בגירסה הסינית האתרים המדוברים. על מנת להמנע מחסימות דומות בעתיד, תשיק כאמור גוגל גירסה מיוחדת לשוק הסיני במהלך השנה.

לאחרונה, מוצאת את עצמה גוגל מוצאת מאויימת ממספר חזיתות. הראשונה היא מול חברת מיקרוסופט שהודיעה כי תתחרה בשוק מנועי החיפוש באמצעות טכנולוגיה משלה. האיום השני מגיע מכיוונה של יאהו, שהשיקה בימים האחרונים מנוע חיפוש חדש ומשופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully