וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן: ג'יהאד נגד מדינות האיסלאם התומכות בקואליציה

8.4.2003 / 12:50

בקלטת אודיו חדשה קורא הטרוריסט למוסלמים: בצעו פיגועי התאבדות ואל תחששו מהטנקים של ארה"ב; מזהיר: בקרוב ארה"ב תתקוף את אירן ומצרים; מבטיח: המתאבדים יווכחו בפחד האמריקאי

בקלטת חדשה קורא הטרוריסט אוסאמה בן לאדן לביצוע פיגועי התאבדות, להתנגדות אקטיבית למדיניות ממשלות ערב ולתמיכה במלחמה בעיראק.

בקלטת האודיו נשמע קולו של בן לאדן, הקורא למאמיניו לצאת נגד מדיניותן של הממשלות בפקיסטן, באפגניסטן, בבחריין, בכוויית ובערב הסעודית התומכות בכוחות הקואליציה. בשונה מקלטות קודמות, בהקלטה הנוכחית בולט נושא אחד - הקריאה לפעולות התאבדות. "כל המדינות האלה פועלות נגדכן - וג'יהאד נגדן הוא החובה שלכם", אומר בן לאדן בקלטת.

ההקלטה הגיעה לידי רשת איי.פי מאדם ממוצא אלג'ירי שהזדהה בשם אדיל. האיש סיפר כי הקלטת הגיעה לידיו דרך מעבר הגבול של פקיסטן ואפגניסטן - שם הוקלטה, לטענתו. בשלב זה אין אישור לכך שהקול הנשמע בקלטת הוא אכן קולו של בן לאדן. עם זאת, הקלטת תורגמה בידי אפגני דובר ערבית שנפגש עם הטרוריסט לפני שנים, ואמר כי הקול אכן שייך לו. מועד ההקלטה של הקלטת אף הוא לא ברור - אך מהמסר שמועבר בה נראה שהוכנה לאחר תחילת המלחמה בעיראק.

"ארה"ב תקפה את עיראק, ובקרוב מאוד היא תתקוף את אירן, ערב הסעודית, מצרים וסודן. התקיפות יהיו נגד תנועות איסלאמיות", מזהיר קולו של בן לאדן בקלטת. "אל תחששו מהטנקים ומהלוחמים החמושים שלהם. אלו דברים מלאכותיים. אם תתחילו בביצוע פיגועי התאבדות תיווכחו בפחד של האמריקאים בכל רחבי העולם", נאמר עוד.

האלג'ירי שהעביר את הקלטת שהה בפקיסטן כדי לחפש את שני חבריו שנעצרו בשבוע שעבר במקום, באשמת רציחתו של קצין מודיעין פקיסטני בחודש שעבר, בעיר הגבול וואנה. השניים נעצרו לאחר שהאפ.בי.איי יירט שיחת טלפון שלהם בנושא.

הקלטת מתובלת בציטוטים מהקוראן, ושבה ומבטיחה שמי שיבצע פיגועי התאבדות יגיע לגן עדן. "אני קורא לנשים מוסלמיות להצטרף לג'יהאד באמצעות סיוע במזון ללוחמים. המבוגרים שבנינו צריכים להתפלל להצלחתנו. אני גאה בקדושים שהקריבו את חייהם למען האילאם. מי שלא יכול להצטרף לג'יהאד צריך לסייע כלכלית למתאבדים הנלחמים נגד התוקפנות האמריקאית", נאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully