וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מאבטחים נדקרו ליד קיבוץ מצר

7.4.2003 / 19:40

האחד נפצע קשה והשני קל; שני נערים פלסטינים התקרבו לשניים, שאיבטחו את בניית גדר ההפרדה, ותקפו אותם בסכינים; הדוקרים הצליחו להימלט לשטחים; כוחות משטרה ומג"ב פתחו בסריקות

פיגוע דקירה אירע ליד קיבוץ מצר שעל קו התפר. שני נערים פלסטינים התקרבו לשני מאבטחים ישראלים שאבטחו את בניית גדר ההפרדה, ותקפו אותם בסכינים. אחד המאבטחים נפצע קשה בגבו ובצווארו, ופונה לבית חולים "הלל יפה" בחדרה. המאבטח השני נפצע קל, והוא מטופל בשטח.

לפי העדויות, אחד המאבטחים הצליח ליידות אבנים ולפצוע את אחד הפלסטינים, אולם השניים הצליחו להימלט, ככל הנראה לשטחים. כוחות משטרה ממרחב העמקים וכוחות משמר הגבול עורכים סריקות ליד קו התפר אחר השניים.

25 שנות מאסר לפעיל החזית העממית

מערכת "הארץ" מוסיפה:

בשכונת עיסאוויה שבמזרח ירושלים התנגדו היום תושבים להריסת בתים שנבנו ללא היתר. בעת ההריסות יידו תושבים אבנים על שוטרי מג"ב שאיבטחו את ההריסה, והשוטרים יידו על התושבים רימוני עשן. אחד מבעלי הבתים שנהרסו איים להתאבד ופתח בלון גז. שוטרי משמר הגבול פינו את האיש מביתו והרסו את הבית.

היום נגזרו 25 שנות מאסר על חוסיין דראבס, תושב עיסאוויה ופעיל החזית העממית לשחרור פלסטין, שהורשע בחמישה ניסיונות רצח של ישראלים. דרבאס, בן 20, ירה כמה פעמים על אוטובוסים בכביש מעלה אדומים-ירושלים וניסה לפגוע בזוג יהודים בחניון של האוניברסיטה העברית בירושלים, הסמוכה לעיסאוויה. באף אחד מהמעשים לא נפגע איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully