וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב מציגה: הקץ לטלמרקטינג

7.4.2003 / 16:16

ועדת המסחר הפדראלית בארה"ב החליטה להקל על חיי הקורבנות של שיחות המכירה האינסופיות; כל אזרח יוכל להכניס את מספר הטלפון שלו לרשימה שתיקרא "נא לא להתקשר"

ועדת המסחר הפדראלית בארה"ב שיפרה את חוק המכירות הטלפוניות (טלמרקטינג) במדינה. מעתה יכולים הלקוחות להחליט האם הם מעוניינים לקבל את שיחת המכירה או לא. האזרחים יוכלו להכניס את מספר הטלפון שלהם לרשימה שתיקרא "נא לא להתקשר". על חברות הטלמרקטינג יאסר להתקשר למי שמספר הטלפון שלו נמצא ברשימה.

הרעיון המהפכני והמרענן ייכנס לתוקפו בחודש יולי השנה. האזרחים יוכלו להיכנס בחינם לרשימה הנכספת באמצעות רשת האינטרנט או הטלפון. תהליך ההרשמה צפוי לארוך כשמונה שבועות, והחל מחודש אוקטובר ההתקשרות למספרים שברשימה תהווה עברה על חוק פדראלי.

בחוק החדש הוכנסו סעיפים נוספים הנועדים להקל את חייו של האזרח ולהגן עליו מפני עשרות שיחות טלפון, בהן מציעים לו לקנות שואבי אבק במחירי מציאה. חברות הטלמרקטינג יוכלו להתקשר לכל מספר טלפון רק פעם אחת במשך תקופה ארוכה (עדיין לא ידוע מה אורכה). ועדת המסחר האמריקאית מקווה באמצעות החוק החדש להפחית את החיובים הלא רצויים שמקבלים האזרחים בעבור שירותים משירותים שונים, שהסכימו להם ברגע של חולשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully