וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנצלות

6.4.2003 / 14:19

מערכת וואלה! מבקשת להתנצל בפני כל מי שמצא עצמו נפגע מהתגובות לכתבות "20 חורים בראש וחוט ברזל בעין שמאל. ללא הרדמה מלאה" ו"האוניברסיטה העברית: 'טענות האגודה לניסויים בבעלי חיים חסרות שחר'". אנו מהלכים על הקו הדק שבין שמירת חופש הביטוי לבין טעם רע

בעקבות פרסום הכתבות "20 חורים בראש וחוט ברזל בעין שמאל. ללא הרדמה מלאה" ו"האוניברסיטה העברית: "טענות האגודה לניסויים בבעלי חיים חסרות שחר"", התקבלו באתר מעל אלף תגובות, חלקן אלימות ומתלהמות שלא לצורך.

מטרת הכתבות הייתה לעורר דיון בנושא הניסויים בבעלי חיים לצרכים מדעיים, הן מהבחינה האתית והן המדעית. לשמחתנו, קוראים רבים הגיבו תגובות ענייניות והוגנות שאינן חורגות מהשיח הציבורי הנהוג בוואלה!

עם זאת, בשל התלהטות היצרים והסערה הגדולה שעוררו הסיפורים נשלחו ופורסמו גם מספר תגובות שלא היה מקום להעלות לאתר. התגובות שנקטו בלשון של גנאי, נאצה או איום כלפי ד"ר אודי זוהרי ו/או האוניברסיטה העברית, אינן משקפות בשום צורה את דעתה של מערכת וואלה! ואינן מקובלות עליה. הן ייצוג של פלח קטן בקהל הגולשים שחרג מגבולות הטעם הטוב.

מערכת וואלה! מהלכת על הקו הדק שבין שמירת חופש הביטוי לבין טעם רע ולעתים, העלבה, פגיעה או השמצה שלא מדעת. ברוב המקרים מצליחה המערכת לשמור על איזון עדין זה ולסנן תגובות בלתי הולמות. אולם במקרה זה הצליחו מספר תגובות בלתי ראויות להסתנן ומערכת וואלה! מצרה ומתנצלת על כך. לא הייתה כל כוונה לפגוע בשמו הטוב של איש ולהסב לו נזק. מערכת וואלה! מבקשת להתנצל בפני כל מי שמצא עצמו נפגע מהתגובות במישרין. לא זו הייתה כוונתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully