וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסחה להתעשרות: שימו את הכסף במקרר

6.4.2003 / 11:26

שייח' ירושלמי ניסה לסייע לחברו להתגבר על מצוקתו הכלכלית; המליץ: שים את כל כספך במקרר מחוץ לבית למשך לילה שלם; בבוקר, למרבה ההפתעה, הכסף לא היה שם; חוקרי המשטרה נפלו מהכסא

תושב ראשון לציון קיבל עצה ידידותית משייח' ירושלמי: "שים את כל כספך במקרר שמחוץ לביתך - וכמות הכסף תגדל". האיש מילא אחר ההנחיה ולמחרת גילה כי כל חסכונותיו - בסך 205 אלף שקל - נעלמו.

הסיפור המוזר, המתפרסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות", מגולל את קורותיו של גבר בן 50, תושב ראשון לציון, אשר נפל קורבן להונאה מסוג חדש. ביום שישי הוא הגיע לתחנת משטרת ראשון לציון והגיש תלונה שהפילה מהכסא אפילו את ותיקי החוקרים בתחנה.

"בשבוע שעבר שוחחתי עם אביו של ידידי, שייח' ממזרח ירושלים, על פרנסה וכספים", סיפר האיש. לדבריו, השיח' אמר לו שהוא מכיר נוסחה שתוכל לשפר מאוד את מצבו ולהביא עליו ברכה ושפע. כל שעליו לעשות, הוא להוציא מחשבון הבנק שלו את כל חסכונותיו - בסך 205 אלף שקלים - ולאכסן את הכסף בתא המקפיא של המקרר שנמצא בחצר ביתו. השייח' הבטיח לאיש שאם יניח על המקרר במהלך הלילה גם כוס מים קרים - הוא יקבל ברכה וכספו יתפח.

לאחר שמילא את ההנחיות של השייח', הלך האיש לישון כשהוא מלא תקווה. כשהתעורר בבוקר רץ למקרר כדי לבדוק את מצב השטרות - אך למרבה ההפתעה גילה שהכסף נעלם. זהות השייח' ידועה והמשטרה מתכוונת לזמנו לחקירה ולשמוע את גרסתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully