וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: תימשך עבודת הפקחים בשבת

4.4.2003 / 8:34

בכך נענה שר התעשייה לפניית היועץ המשפטי לממשלה שלא להקפיא את אכיפת חוק שעות העבודה והמנוחה בשבתות; "ההחלטה התקבלה בשל חוות הדעת המשפטית, ולא מטעמי מוסר", אמר אולמרט

שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, אהוד אולמרט, אמר היום כי פקחי המשרד ימשיכו לאכוף את איסור העבודה בשבת. אולמרט אמר לקול ישראל כי החליט להיענות לפניית היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, בעניין זה, בשל חוות דעתו המשפטית ולא מטעמי מוסר. אולמרט הוסיף, כי יש לחפש דרכים להביא לכך שחילול השבת לא יהיה הפרת חוק.

אתמול הורה היועץ המשפטי לאולמרט לא להקפיא את עבודת הפקחים בשבת ולהמשיך לאכוף את חוק שעות עבודה ומנוחה. רובינשטיין כתב לאולמרט כי לדרג הפוליטי אין סמכות להורות להקפיא את אכיפת חוק, וכי שינוי חוק יכול להיעשות רק בידי הכנסת.

סיעת המפדל מאיימת במשבר קואליציוני נוסף, אם יתברר שפקחי השבת לא יעבדו מחר במתכונת מלאה. גורמים במפלגה איימו להחרים שוב את ישיבת הממשלה השבועית. בשבוע שעבר איימה המפדל לפרוש מהקואליציה בעקבות הוראתו של אולמרט על הקפאת הפיקוח. בעקבות זאת הסביר אולמרט שלא הפסיק את עבודת הפקחים, אלא הקפיא אותה למשך ימים אחדים לצורך בדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully