וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ: דיבורים על פרס אינם מתקבלים בברכה

10.1.2001 / 16:55

ח"כ ענת מאור שתמכה בעבר בפרס: "חייבים לתמוך בברק כדי לבלום את 'מר מלחמה' - שרון"; הפעילים הערבים במרצ פחות נלהבים, אך טוענים: אין ברירה אלא להצביע ברק


מאת גלי סימן-טוב

למרות הקולות הקוראים לראש הממשלה, אהוד ברק, לפרוש מהמרוץ ולפנות את כיסאו לשמעון פרס, חברי הכנסת של מרצ דבקים בהחלטתם לתמוך בברק. עד לפני שלושה שבועות סברו חברי הכנסת של מרצ כי שמעון פרס הוא המועמד המתאים לראשות הממשלה, אולם ברגע שההחלטה נפלה במפלגה - מרצ הפכה לתומכת נלהבת של ברק ואף התגייסה לסייע באופן אקטיבי לקמפיין הבחירות.

"יש לנו מועמד מתאים לראשות הממשלה וכולנו מתגייסים למענו. אנחנו חייבים לתמוך בברק כדי לבלום את "מר מלחמה" - שרון, מבחינתי אהוד ברק הוא המועמד הנכון שיכול להוביל לניצחון וכל מאמצי מושקעים במטרה זו" אמרה היום לוואלה! חדשות, ח"כ ענת מאור ממרצ שבעבר תמכה נמרצות בפרס, וכיום מכהנת במטה אזרחים תומכי ברק, ובמטה הנשים.

"גם אם יש סקרים על-פיהם לפרס סיכוי טוב יותר, זו תהיה החלטה של ברק בלבד, בטח לא של חברי מרצ" אמר לוואלה! חדשות חבר כנסת ממרצ שתמך אף הוא בעבר במועמדות פרס.

מיד לאחר הבעת התמיכה של מרצ במועמדותו של ברק החליטו ראשי שתי המפלגות על חלוקת תפקידים לבכירי המפלגה במטה הבחירות של ברק, וכל חבר כנסת של מרצ מאייש כיום לפחות עמדה אחת במטה.

בקרב פעיליה הערבים של מרצ ממשיך פרס לזכות עדיין בתמיכה רבה, אף על פי שגם הם פועלים במרץ למען ברק. "נכון לעכשיו ברק הוא המועמד לראשות הממשלה ואנחנו מגויסים לעזרתו" אומרת חברת הכנסת חוסניה ג'בארה חברת מטה הערבים. ג'בארה מוסיפה כי "למרות שלפחות במגזר הערבי לפרס יש סיכוי טוב יותר מול שרון, הציבור הערבי יודע שאין לו ברירה אלא להצביע עבור ברק כדי לסלק את שרון".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully