וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי מחוץ לבית"ר

11.1.2001 / 8:06

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, הודיע לחלוץ באימון אתמול כי הוא מחוץ לקבוצה. בפגישה בין הצדדים אתמול בלילה, דרש מזרחי לממש את חוזהו. כן נודע כי אשדוד ובני יהודה פנו אל השחקן

החלוץ אלון מזרחי קיבל אתמול הודעה ממאמן בית"ר ירושלים, אלי גוטמן, על שחרורו מהקבוצה. גורם בכיר בבית"ר אמר: "גוטמן הודיע לאלון מזרחי, שהוא לא מעוניין לכלול אותו בסגל הקבוצה".
דובר הקבוצה, יוסי אולמרט, אישר את העובדות באומרו שמבחינת קבוצת בית"ר ירושלים, אלון מזרחי כבר לא שייך לקבוצה. הדובר אמר כי מדובר בשחרור מסיבות מקצועיות.

מזרחי הגיע לבית"ר ירושלים באמצע העונה שעברה לאחר תקופה בלתי מוצלחת בקבוצת ניס, מהליגה השניה בצרפת. במהלך העונה הנוכחית, דווח לא פעם על חיכוכים בינו לבין המאמן גוטמן. השחקן קבל על כך שגוטמן מחליף אותו כמעט בכל משחק, והמאמן מצידו קבל על כך שעורך דינו של השחקן, בן ציון באיער, מעביר עליו ביקורת בתקשורת.

בבית"ר לא אהבו לקרוא בעיתונים על גישושיו של השחקן אצל כמה קבוצות ישראליות, למרות הכחשות השחקן ועורך דינו.
לאחרונה התעורר כעס על מזרחי בשל מחיאות כפיים שהפנה לעבר הקהל, לאחר שהוחלף במהלך המשחק מול בני יהודה. התנהגות זו פורשה כהסתה של הקהל כנגד החלטת המאמן. בבית"ר גם חשדו בשחקן כי הוא מדליף ידיעות לעיתונים ומחמם את האוירה, מה שהתווסף לתחושת ה"סבוטאז'", שלכאורה מבצעים מספר שחקנים כלפי המאמן גוטמן.

גם יחסיו של מזרחי עם שאר חבריו לקבוצה עלו לא פעם על שירטון. המקרה המדובר ביותר בנושא, ארע לאחר המשחק בסיבוב הראשון מול בני יהודה, שבמהלכו ניגש הקפטן יוסי אבוקסיס לגוטמן, וביקש ממנו להחליף את מזרחי. החלוץ מצידו הגיב בזעם על הדברים של אבוקסיס. למזרחי חוזה לשנתיים וחצי נוספות בבית"ר.

לאור שחרורו מבית"ר נמצא מזרחי בבעיה. דרישותיו הכספיות גבוהות, כרטיסו (השייך ליעקב הרץ) שווה גם הוא כסף רב, ולפי הידיעות שפורסמו על גישושיו של החלוץ בקרב קבוצות בכירות בליגת העל, הרי שרובן לא מעוניינות בשרותיו.

מזרחי: אני כבר לא מתייחס לגוטמן

אתמול בלילה נערכה פגישה בין אלון מזרחי ועורך דינו לבין נציגי בית"ר: מנכ"ל הקבוצה, שמעון בטאט, עו"ד ניב גלנטי והדובר יוסי אולמרט. הפגישה התנהלה ברוח טובה.
מזרחי דרש את מימוש חוזהו עד לסיומו מבחינה כספית (חוזה לשלוש שנים וחצי, שאמור להכניס לו כ-9 מיליון שקל) והכחיש את הפרסומים בהם נטען כי קיים מגעים עם קבוצות אחרות.
בית"ר מוכנה לשלם את הפרשי השכר של מזרחי אם יחתום בקבוצה אחרת, בתנאי שיהיו סבירים ולא גבוהים מדי.

ב"ידיעות אחרונות" צוטט הבוקר מזרחי: "זו זכותו של גוטמן לוותר עליי. שיהיה לו לבריאות. אני כבר לא מדבר ולא מתייחס אליו. יש לי חוזה בבית"ר ואני מכבד אותו. אני שחקן בית"ר, אוהב את כולם והמטרה שלי היא להישאר בקבוצה. נשב עם ההנהלה ונפתור את הבעיה".

עורך דינו, בן ציון בעיאר: "גוטמן ביקש להיפגש והעלה כל מיני אפשרויות לפרידה. הבהרנו לו שאלון שחקן בית"ר לעוד שנתיים וחצי וכי הוא מתכוון לכבד את החוזה. גוטמן אמר 'דברו עם ההנהלה'. אני מבקש לממש את החוזה. אלון יכול לתרום הרבה להצלחת בית"ר. אני לא צריך לומר כמה כדורים הוא קיבל במשחק האחרון. אני לא בא להתערב בשיטות המשחק של גוטמן. אפילו מאמן הנבחרת ריצ'רד נילסן אמר שמזרחי משקיען גדול. מזרחי לא מנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת".

בפגישה עלה כי מ.ס. אשדוד ובני יהודה הציעו למזרחי בנושא הצטרפותו אליהן, לאחר ששמעו כי אינו נמצא יותר בבית"ר. מזרחי השיב לפניות באומרו שעליו לסיים קודם את ההתקשרות עם בית"ר ורק אז ינהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully