וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאים להציג: 'אסור לחזור לימי הארון'

10.1.2001 / 12:14

המטה ההומו-לסבי למען אהוד ברק חנך היום את קמפיין הבחירות שלו; ומה יהיה אם פרס יחליף את ברק? "בניגוד לדעה הרווחת עלינו אנחנו לא קופצים מגבר לגבר" אמר בכיר במטה

מאת הלית לוי

במפלגת העבודה חנכו היום את המטה ההומי-לסבי שייקח על עצמו כצפוי לארגן את חברי הקהילה להגיע לקלפי ולתמוך באהוד ברק לראשות הממשלה. בראש המטה המשותף למרצ ולעבודה עומדת חברת מועצת עיריית תל אביב, מיכל עדן.

המטה פועל לראשונה בבחירות אלו תחת הסיסמא: "אסור לוותר על העתיד, אסור לחזור לימי הארון". הקמפיין, שייועד לחברי הקהילה, יקרא לחבריו להצביע לאהוד ברק כדי למנוע הקמת ממשלת ימין קיצונית, לדבריהם.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום במטה המפלגה ברחוב הירקון בתל אביב אמרה עדן כי "ממשלת שרון פירושה פעילותן של דמויות כמו אפי איתם, אביגדור ליברמן, שלמה בינזרי ועוזי לנדאו שעשויים למחוק הישגים שהשיגה הקהילה עד כה".

לשאלה מדוע צריכה הקהילה מטה נפרד שמבדיל אותה אמרה עדן: "כן, חשוב להרים קמפיין סקטוריאלי", מאחר ולדעתה לקהילה יש אג'נדה פוליטית משותפת לאג'נדה של מפלגת העבודה והשמאל יותר מכל מפלגה או תנועה אחרת. מטעם הפוליטיקאים נכחו במקום חברי הכנסת יעל דיין (עבודה) וחיים אורון (מרצ).

ולשאלה האם יתמכו גם במקרה ששמעון פרס יהיה המועמד בסופו של דבר אמר מי שעמד בראש אגודת ההומואים והלסביות וחבר המטה, הלוביסט מנחם שיזף: "בניגוד לדעה הרווחת עלינו אנחנו לא קופצים מגבר לגבר ויש לנו מועמד אחת שהוא ברק".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully