וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט בשירות העבודה: "שרון לא השקיע פרוטה בירושלים"

10.1.2001 / 10:26

במפלגה גייסו שוב את ראש עיריית ירושלים למסע התעמולה שלהם על ירושלים; הפעם בציטוט משנת 99'; המודעה תתפרסם בעיתונים החל ממחר; במקביל החלו פעילים של המפלגה להתפרס על הצמתים

מאת הלית לוי

מפלגת העבודה יוצאת לקרב על ירושלים. גם הפעם היא משתמשת בכוכב האורח מהבחירות הקודמות חבר הליכוד וראש עיריית ירושלים, אוהד אולמרט. ממחר תפורסם בעיתונים מודעת בחירות חדשה שנוסחה השבוע, אולי בתגובה לעצרת הימין ההמונית שנערכה בירושלים תחת השם: "ירושלים אני נשבע".

במפלגת העבודה מאמינים במשפט "יגעת, ומצאת תאמין". לאחר פשפוש בארכיונים הם מצאו ציטוט של אולמרט ל"מעריב" משנת 99' בו הוא אומר: "שרון לא השקיע פרוטה בירושלים".

הכותרת תופיע מתחת לתמונת רקע גדולה של ירושלים ומתחתיה הציטוט המלא: "אריק שרון הפך לאיש של דיבורים שאין מאחוריהם מעשה. הוא הפך להיות איש שאומר דבר אחד ועושה את היפוכו ומדבר על בניין ירושלים, אבל כשהיה שר התשתיות הוא לא השקיע אפילו פרוטה בבניין ירושלים. הוא איבד את כושר הביצוע והעשיה".

אומנם מדובר בציטוט בפחות חזק מזה שאמר אולמרט בבחירות הקודמות, "ברק לא יחלק את ירושלים", אבל במפלגת העבודה שמחו להסתפק גם בזה.

המודעה תפורסם החל ממחר אולם כבר אתמול החלו עשרות מפעילי השטח של המפלגה לעבוד במה שמכונה "מבצע צמתים". במבצע שתוכנן, אולי כתגובה למכתבו הבעייתי של רענן כהן, הוצאו פעילים לשטח למה שהוגדר הפגנת נוכחות.

ברק "מפמפם" מוטיבציה לפעילים

במקביל ביקר אמש ראש הממשלה, אהוד ברק, במטה המתנדבים של המפלגה ברחוב הירקון 110 בתל אביב. הוא הגיע לביקור פתע שוחח עם מתנדבים, "פימפם" מוטיבציה והמשיך לתוכניתו של רפי רשף.

בימים באחרונים נשמעו קולות של במפלגה לגבי מיעוט מתנדבים וקושי בגיוס פעילים, קושי שבמערכות בחירות קודמות לא היה. "בשנים הקודמות היינו מפנים פעילים ממקום למקום כי היה לנו כל כך הרבה, עכשיו מפנים אותם בין היתר כדי לסגור פערים", אמר פעיל של המפלגה לוואלה! חדשות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully