וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס: לא נשתתף בכנס של הליכוד "מטעמי צניעות והלכה"

10.1.2001 / 12:16

במפלגה החרדית לא אהבו את הרעיון שבאירוע ישירו זמרות; בתחילה הוחלט בליכוד לבטל את הופעתן, אולם יו"ר המפלגה הורה לקיים הטקס כמתוכנן; ח"כ שטייניץ: יהיו לנו חיים קשים איתם

מאת לירון מרוז

תנועת ש"ס הודיעה כי לא תיטול חלק בכנס הבחירות של הליכוד שיתקיים היום. יו"ר המפלגה, אלי ישי, הודיע כי השתתפות המפלגה בכנס נמנעת "מטעמי צניעות והלכה".

מחול השדים סביב טקס פתיחת הקמפיין של ש"ס החל אמש. לש"ס התברר שבטקס ישתתפו זמרות, ושלווה ברטי תשיר את ההמנון. במפלגה אמרו בתגובה כי במקרה כזה הם יאלצו להיעדר "מסיבות הלכתיות".

דובר ש"ס, איציק סודרי, אמר ל"ידיעות אחרונות" כי "לא איימנו ולא החרמנו, רק הערנו שכדתיים, שומרי מצוות לא נוכל להשתתף בכנס בשעה שישירו זמרות".

בעקבות האיום מיהר ח"כ סילבן שלום להודיע כי הופעת הזמרות מבוטלת וכי אנשי ש"ס יגיעו לכינוס. אולם ההחלטה השתנתה סמוך לחצות כששרון שמע עליה וזעם כי לא עודכן. הוא הורה לקיים את הופעת הזמרות כמתוכנן. בש"ס הודיעו בתגובה כי ישקלו מחדש את הגעתם לאירוע והבוקר הוחלט לבטלה.

ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) אמר בתגובה כי "הולכים להיות לנו חיים קשים עם ש"ס כשותפה קואליציונית. תמיד ש"ס עושה חיים קשים לשותפות הקואליציוניות שלה וזה לא משנה אם זה שרון, פרס, נתניהו או ברק. אנחנו בכל מקרה נקיים את הטקס כפי שאנחנו נוהגים ואם לא נוח לש"ס רצונם כבודם".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully