וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מת מפצעיו רס"ן גיא יעקב נזרי, שנפצע קשה בצפון הרצועה

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 22:27

נזרי, בן 25 מעתלית, היה מפקד פלוגה בגדוד 52 שבעוצבה 401. הוא נפצע בקרב בצפון עזה לפני עשרה ימים. הוא הותיר אחריו הורים, אח ואחות תאומה. "היה אחד מטובי בנינו"

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, סייר השבוע עם מפקד פיקוד הצפון ומפקד אוגדה 98 במתחם התת-קרקעי של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון, שהושמד בסוף השבוע על-ידי כוחות צה״ל./דובר צהל

מת מפצעיו סרן גיא יעקב נזרי, כך התיר הערב (שני) צה"ל לפרסום. נזרי התגורר בעתלית, הוא נפצע קשה בשבוע שעבר ברצועת עזה. הותיר הורים, יעל ומיכאל, אחות תאומה, תמר ואח, יובל. הוא שירת כמ"פ שיריון בגדוד 52, נפצע בקרב ברצועת עזה וכאמור נפטר הערב מפצעיו, כשבני משפחתו לצדו.

אמש פורסמו שמותיהם של שני חללי צה"ל נוספים שנפלו בקרבות בלבנון ובעזה. רס"ם במיל' שאול מויאל, בן 47 מקרני שומרון, לוחם בגדוד 8207 של חטיבת "אלון", נפל בקרב בדרום לבנון. כמו כן, בצה"ל הודיעו כי סמ"ר מלאכי יהודה הררי, בן 22 מאבן שמואל, לוחם בגדוד רותם של חטיבת גבעתי, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה לפני כשבוע וחצי בקרב בצפון רצועת עזה.

מת מפצעיו סרן גיא יעקב נזרי ז"ל תושב עתלית שנפצע קשה בשבוע שעבר ברצועת עזה.. דובר צה"ל
סרן גיא יעקב נזרי, הותיר אחריו הורים, אחות תאומה ואח/דובר צה"ל

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, ספד לשאול: "הרב שאול, המורה למדעים של בני הקטן דוד, נפל בקרב בלבנון. תראו את הסרטון הזה שמבטא אהבה עמוקה לתלמידים לצד הומור עצמי. אנחנו צופים בזה, צוחקים ובוכים, צוחקים ובוכים. לפני חודש בערך דוד חזר הביתה נסער: באמצע שיעור מדעים, הרב שאול מויאל המקסים קיבל צו-8 להתייצבות מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully