וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש עם האצבע על הסייבר: מפקד חדש לאגף התקשוב בצה"ל

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 23:00

מפקד אגף התקשוב וההגנה בסייבר בצה"ל, אלוף אביעד דגן רייס, נכנס הערב לתפקידו בטקס בהשתתפות הרמטכ"ל. הוא מחליף את אלוף ערן ניב, שיסיים 35 שנות שירות בצה''ל. "הביטחון יהיה מרכז מאמצינו עוד שנים רבות ואנו נמשיך בשרותנו"

בווידאו: מפקד בסיס חיל האוויר חצרים מסכם את מבצע "שומר החומות"/צילום: שי מכלוף

טקס חילופי המפקדים נערך הערב (שני) בו נכנס לתפקיד אלוף אביעד דגן רייס, מפקד חדש לאגף התקשוב וההגנה בסייבר, אשר מחליף את אלוף ערן ניב, ששירת בתפקיד זה בשלוש השנים האחרונות ומסיים בימים אלו 35 שנות שירות בצה"ל.

הטקס נערך בקריה, בראשות ראש המטה הכללי, רא"ל הרצי הלוי, ובהשתתפות חברי פורום מטכ"ל ומשפחות.

רא"ל הרצי הלוי בירך את המפקד החדש ואיחל הצלחה לאלוף ניב: "ערן, עם סיום תפקידך, 35 שנים בצה"ל, אנחנו כולנו מצדיעים לך. עמיתיך, פקודיך ואני. השכלת יחד עם פקודיך לבנות את האגף בצורה חזקה ויציבה, וכל הזמן להתקדם ולהשתנות. הלחימה בעזה זכתה וזוכה למענה תקשובי ברמה גבוהה וגם כעת בלבנון ובזירות נוספות. אביעד, אתה האיש להמשיך ליצור ולחזק את החיבורים. אני מעריך מאוד את התייצבותך לאתגר הזה, ויודע שמכאן תחזק ותשפר את האגף היכן שנצטרך".

ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר היוצא, אלוף ערן ניב. דובר צה"ל
"אסיר תודה". ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר היוצא, אלוף ערן ניב/דובר צה"ל

אלוף ערן ניב, שיוצא מתפקיד ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, פנה בנאומו לאנשי עוטף עזה, שם גדל. "אנשים יקרים ואמיצים שנרצחו, וחוללו, ונחטפו, ובתיהם נהרסו, ולאנשי הצפון הכמהים לשוב לביתם, לכם אומר כי לא ננוח ולא נשקוט עד שישוקם העוול הזה, וישובו החטופים לבתיהם, ויפריחו את השממה, ויגדלו את יבולם, ויחנכו את ילדיהם לתפארת מדינת ישראל. האתגרים הביטחוניים ורצון אויבינו לפגוע בנו לא ייעלמו, הביטחון יהיה מרכז מאמצינו עוד שנים רבות ואנו נמשיך בשרותנו. אני אסיר תודה ומביע הערכה אין קץ לאנשי האגף ולמערך הקרבי והמבצעי בפיקודים ובזרועות על פעילות מקצועית, נחישות והתמדה, תחת תחושת שליחות של המשרתים שהביאה אלפי אנשי מילואים עם ידע ואומץ בלתי נתפסים להשתתף במאמץ להשגת מטרות המלחמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ראש אגף התקשוב, אלוף אביעד דגן רייס. דובר צה"ל
"מתחייב לעמידה מלאה במשימות". ראש אגף התקשוב הנכנס, אלוף אביעד דגן רייס/דובר צה"ל

אלוף אביעד דגן רייס, ראש אגף התקשוב הנכנס, אמר בנאומו בטקס כי "כניסתי לתפקיד מגיעה לאחר תקופה ארוכה של הכנה, לחימה ולמידה. פגשתי צבא איכותי המבוסס על מקצועיות, ערכיות ואנושיות. פגשתי אגף שחותר למגע לביצוע משימותיו ביצירתיות, ובנחישות. אני מתחייב מחד להמשיך דרך זו ולבנות את המדרגה הבאה, ומאידך לבחון כל דבר בעיניים ביקורתיות, לעודד פתיחות ודעה שונה, כל אלה לטובת הצלחת המשימה ובטחון המדינה. נמשיך לעשות כל שביכולתנו לפעול להשגת מטרות המלחמה, להמשך בניין כוחו של צה"ל במימדי הסייבר, הדיגיטל והספקטרום, לעמידה מלאה במשימות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, ולליווי המשפחות השכולות והנפגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully