וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל שיקולי אבטחה, ועל רקע הכטב"ם למעון רה"מ: ישיבת הממשלה הועברה למיקום חדש

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 13:25

ישיבת הממשלה השבועית הועברה ממשרד ראש הממשלה לקומה תת קרקעית במשרד ממשלתי אחר בירושלים. באופן חריג הוזמנו אליה רק שרים ולא יועצים. הישיבות מעתה לא יתקיימו יותר במקום קבוע אלא במיקומים שונים לפי הצרכים הביטחוניים, כך מסרו מקורות בממשלה

נתניהו בבפתח ישיבת הממשלה: "נגיב ונגבה מחיר כבד על כל מעשה תוקפנות נגדנו"/איתי בית-און / לע״מ

ישיבת הממשלה השבועית הועברה היום (שני) ממשרד ראש הממשלה בירושלים לקומה תת קרקעית במשרד ממשלתי אחר בירושלים, בשל שיקולי אבטחה וברקע שיגור הכטבמ אל מעון רהמ בקיסריה. השרים קיבלו עדכון על שינוי המקום הבוקר.

לפי מקורות בממשלה ישיבת הממשלה לא תתקיים יותר במיקום קבוע אלא משתנה לפי הצרכים הביטחוניים. הישיבה היום מתקיימת בקומה תת קרקעית בבנין ג'נרי בירושלים בו שוכנים מספר משרדי ממשלה ובאופן חריג הוזמנו אליו רק שרים ולא יועצים.

מקום הישיבה היה אמור להישמר בחשאיות, אך מזכירות הממשלה פרסמה את המיקום בבניין ג'נרי באתר הרשמי של משרד ראש הממשלה. לפי גורמים בממשלה, מדובר בטעות.

ישיבת ממשלה
23 בדצמבר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
הועברה בשל שיקולי אבטחה. ישיבת הממשלה השבועית/פלאש 90, יונתן זינדל

לאחרונה התירה הצנזורה לפרסום כי בית ראש הממשלה בנימין נתניהו היה המבנה שנפגע מכטב"ם בקיסריה בחודש האחרון. עד לא מזמן פורסם רק כי הכלי שוגר לעבר ביתו בקיסריה, אך לא כי פגע במבנה. ראש הממשלה ורעייתו לא שהו במקום בעת האירוע.

בחיזבאללה לקחו אחריות על שיגור הכטב"ם, והדגישו כי פעלו לבדם. זאת לאחר שבישראל היו מי שהטילו את האשמה על איראן. גם בטהראן הכחישו כי היה להם קשר לתקיפה ואמרו כי היא בוצעה בידי חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully